środa, 9 czerwca 2010

4 komentarze 6/09/2010 09:52:00 AM

Stylizacja- kolor

Posted by cropka - Filed under ,
Z nudów zrobiłam kolejną stylizację. Nie chce mi się jej opisywać zbyt szczegółowo. Napisze tylko, że zainspirowała mnie super sukienka z najnowszego sklepu. Makijaż bedzie mocny, bo ostatnie, które robiłam, były jakieś takie blade.









Ciuchy- jedyny trik to to, że nałożyłam na siebie czarne i fioletowe rajstopy



Make-up- Tutaj trzeba się trochę namęczyć- gdy się przyjrzycie, zauważycie, że nie ma tu tylko czarnego i białego cienia



Tak, przyznaję się, że korzystałam z photoshopa ;*

4 komentarze:

Hiromi pisze...

śliczne, no :).
no nie wiem, ja w tym make-up'ie widzę trochę żółtego ? :]

LadyMask
ladymask-dream.blogspot.com

Lavigne-Lady pisze...

Strój super, włosy dałabym inne bo dół jest szeroki a góra wąska, więc żeby utrzymać równowagę dałabym bujną fryzurkę ;)
A co do makijażu fajny, tylko biel na policzkach i brodzie są trochę przesadzone.

Anonimowy pisze...

super

Kinga pisze...

Ładnaa ;)podoba mi się.
Stworzyłaś niesamowitą mieszankę kolorów, co mnie wręcz cieszy ! Na sam widok takiej dollki chcę wejść do starplazy i kupić sobie taką kieckę, naprawdę świetnie ! ;D

Prześlij komentarz