wtorek, 22 września 2009

7 komentarze 9/22/2009 09:41:00 AM

KONKURS!

Posted by cropka - Filed under
KONKURS AKTUALNY TYLKO WTEDY GDY JESTEM SS
teraz JEST WIĘC NIEAKTUALNY!!!

Tzn. nie tyle co konkurs, co prędzej hmmm... no nie ważne.

Chodzi o to, by zbierać punkty, trzeba ich zebrać minimum 100 na miesiąc, bo odebrać nagrodę- 10sd.

Za co można zebrać punkty?
-za komentowanie bloga:
1 komentarz- 5 pkt

- za zapraszanie znajomych do obserwujących:
1 obserwujący- 10pkt
(ale musi on napisać gdzieś- np w komentarzu, że go zaprosiłaś)

- za wygrywanie w mniejszych konkursach:
5-20, w zależności od trudności

- za podsuwanie pomysłów:
zależy czy mi się spodoba, jeśli nie- 1pkt, jeśli tak to 5 lub więcej

-za napisanie notki:
15-40pkt
Chodzi o to, zeby napisać coś na jakiś temat i wysłać mi na meila- natalia95s@o2.pl
Jeśli mi się spodoba, to upublikuję, oczywiście z waszym nickiem w podpisie i temacie ;)
Tematyka dowolna, ale fajnie by było, gdyby dotyczyło stardoll, może byc o jakimś projektancie, ale możecie miec tez własne, cudowne pomysły :)


Po miesiącu będę podliczała wszystkie punkty, publikowała wszystko i przyznawała osobom nagrody. Jeśli zdobedziesz np 80pkt w ciagu miesiąca to tylko połowa przejdzie ci na ten następny ;).

Jak zbierzesz 200pkt to otrzymasz 20sd, jak 300 to 30 jak 1000 to 100.
O mój boże.. już czuję jak mój fundusz topnieje...

Buziaki!


PS: Głosujcie w ankiecie!

7 komentarze:

Unknown pisze...

Zgłaszam się ! ;)

Michalina Baron pisze...

Zgłaszam się!
Klicia

Anonimowy pisze...

!.zgłaszam się;).!

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!
eluna_95_13

Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie: Jak przelewasz sd na inne konta? (prosiłabym o odpowiedź na profil na stardoll)

Anonimowy pisze...

Zg się ^^

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)
Alice_0-0

Unknown pisze...

Zgłaszam się missJennifer_18

Prześlij komentarz