piątek, 4 września 2009

0 komentarze 9/04/2009 07:43:00 AM

wygrani- 04.09.09

Posted by cropka - Filed under
o tak tak ^^
Cropka wpadła na oryginalny pomysł :D. Będę starała się codziennie oceniac tych 'wygranych'. Mianowicie cg, scenerie i album.



1. CoverGirlZostała nią lili252 z Chorwacji. Ma 2 lata, hehe xd. Jej doll jest niewątpliwe bardzo oryginalna i odważna, bowiem lili jest przebrana za... kotka ^^. Pewnie zabrało jej to trochę czasu. Fajnie, ze od czasu do czasu CG zostaje ładna, lecz nie piękna i glamour (jak większość), dziewczyna. Jestem zdecydowanie na TAK, i zostawiłabym jej 5/5 ;). Podoba mi się również Mental-cherry, ale o niej ponizej.


2. Sceneria
Szczerze mówiąc nie jest to bóg wie co. Owszem, sceneria jest ładna, ale niezbyt dopracowana. Np: czarne, mroczne krzesło do całego stylu glamour nie pasuje. To samo strój dollki. Nie podobają mi się również darmówki w tle. W dodatku kto stawia czekoladki na fotelu?! Żeby na nich usiąść i się poplamić? xd. Laska nie wysiliła się za bardzo. Tzn: wysiliła się, ale jestem pewna, że wyginanie rąk trwa dużo dłużnej i jest o wiele bardziej efektowne.
Zostawiłam bym 4/5 i jestem na NIE wygranej scenerii. (są o wiele ładniejsze)


3. Album
W tej kategorii zwyciężczynią jest MaRy_LT ze Słowacji. Powyżej zamieściłam stronę która najbardziej i najmniej mi sie podoba. Tak właściwie to teraz wiem, że popełniłam błąd, bo znalazłam o wiele ładniejsze strony w albumie, na tej, są brzydko ubrane lalki. Tematyka całego albumu jest dość ciekawa. Niekiedy popracowałabym nad ubiorem lalek, ale ogólnie mi sie podoba, oprócz... no właśnie! Dollka nie potrafi projektować strojów z mebli, ale jej to nie przeszkadza! Szczególnie razi w oczy przedstawiona powyzej strona. Sukienka z chmurki i słońca? To jakiś zart? Wiem, zaraz się zaczną komentarze, że w moim to wogóle nic nie, ale ja jestem zbyt lwniwa, wiec powiecie skoro sama nie potrafie zrobic lepiej, to czemu oceniaminnych? Otóż, oglądam pozstałe albumy i, jako że uwazam się za zwykłego uzytkownika, oceniam czy mi się podoba czy nie.
Dałabym jej 4/5, ale jestem na TAK.


* Mental-Cherry

Cos mi tu śmierdzi i to wcale nie dochodzi zza okna. Chodzi o Mental-Cherry. Pisałam juz o niej powyżej. Otóż zajęła ona 3miejsce w konkursie CG i 5 miejsce w konkursie na scenerię, choc ma dopiero... 143sp i ma to konto ledwie tydzień!!! Co więcej pochodzi z Polski. Wiemy, przecież, jacy potrafią być Polacy. Jej doll jest bardzo ładna, ale jestem przekonana, że nie jest to jej jedyne konto, za dużo wie i za dużo umie w tak krótkim czasie. Tylko dlaczego ukrywa konto?!
Mam pewną koncepcję. Popatrzcie to jej BF. Sadze, że to jakaś znana dollka założyła drugie, sekretne konto. Ma w znajomych salamanrde, która jasno pisze w prezentacji, ze nie przyjmuje więcej przyjaciół! Ta sprawa jest dziwna, ale może Wy coś wiecie?


Buziaczki ;*


EDIT:
No i się wyjaśniło xd. Ale ja głupia, że wcześniej na to nie wpadłam, ale Mental-cherry współpracuje z geollą! http://most-stylish-medoll.blogspot.com/ <- icyh wspólny blog, na który zapraszam cieplutko ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz