wtorek, 22 września 2009

2 komentarze 9/22/2009 09:28:00 AM

Sorry ;)

Posted by cropka - Filed under ,
Przepraszam, że ostatnio prawie wcale nie pisze bloga... po prostu nie mam czasu. W drugiej klasie gimnazjum nauczyciele od nas szczegolnie duzo wymagają. Po za tym jestem w jednym z najlepszych we Wrocławiu ;).
Sądze, że wy tez nie macie za dużo czasu by go czytać, hehe.

PS: Kurna jasna mać! Spóźniłam sie na LE. Tzn wczoraj miałam inteligetnie szlaban na kompa. Dzis rano zapomniała sprawdzić czy jest, wróciłam do domu ok 15:00 i co widzę?! Wszystko wykupione! Zdążyłam na jakieś brzydkie rzeczy, i kupiłam trzy ciuchy, jednakże jestem zadowolona tylko ze spodni z dziurami- nie rozumiem... czemu one wogóle 'nie idą?'
W każdym razie zbierałam na to ę i zbierałam i miałam prawie 700sd, a teraz zostało mi 250 i chyba zrobie kiedyś jakiś mały konkurs ;)

Głosujcie w ankiecie!

2 komentarze:

Michalina Baron pisze...

Nie ma sprawy. Nie musisz przepraszac. Sama jestem teraz w gimnazjum i jest duża nauki już na początku września. Makabra!

Michalina Baron pisze...

Mój nick to Klicia

Prześlij komentarz