sobota, 26 września 2009

6 komentarze 9/26/2009 05:03:00 AM

Projektanci- małgosia245

Posted by cropka - Filed under
Dzisiejsza notka będzie poświęcona polskim projektantom, figurujących na liście top. Najbardziej skupię się na małgosi245, która jest najwyżej na wspomnianej liście i tworzy na serio fajne projekty.

Małgosia245, pewnie kojaży się niewielu osobom. Ani o niej głośno nie jest, ani nie rzuca sie oczy. Nawet nie ma własnego bloga. Za to ma talent. Jest to niewątpliwie jedna z najwybitniejszych polskich projektantek.

Jak sama o sobie mói:
WIEC ZACZNE OD MOJEGO PSEUDO....CZYLI MALGOSIA, TO  MOJE DRUGIE IMIE 
A TO PRAWDZIWE TO MARZENA JAK MARZENIE...........
Nigdzie nie wyjawia ile ma lat.

kliknij aby przejść do apartamentu
Kliknij aby przejść do bazaru



 

Jak widać małgosia nie jest jedyną polką widniejącą na liście top (ona jest na 5 miejscu). 
Tuż za nią uplasowała się agunia24- 6 miejsce.
9 miejsce należało do julitkQi93, na 10 agusia29 (mimo, że nie ma polskiej flagi, to jej nick mówi sam za siebie)
Na 15- Avrilek, która dziś straciła ss, mam więc nadzieję, że sobie jak najszybciej doładuje, bo bez tego nie może robić projektów, ani sprzedawać ich w sb.

Na liście top jest 17 wspaniałych projektantów, a w tym aż 6 to Polki! Żaden iny naród nie ma tak zdolnych projektantek jak my :). Jesteśmy z was dumne!


PS: Notka może zawierać pewne niedociągłości, ponieważ screeny zrobiłam wczoraj, notkę też zaczełam pisać wczoraj, dlatego nie bulwersujcie sie ;*

6 komentarze:

Unknown pisze...

Doskonale znam Małgosie ! ^^ Jest wyśmienita, sama kupiłam u niej pare projektów.
Ciesze się że aż tyle nas jest, ja sama nie umiem nic zrobić xD
Nocia fajna ;**

Natalia pisze...

podobają mi się projekty z oczami.

Nie lubie 'podrobek' le dlatego bluzki z twarzami nie sa w moim guscie. spodnie wg mnie niedopracowane.

Aiszia pisze...

powstał nowy magazyn o stardoll jak możesz to napisz o nim na swoim blogu :)
z góry dziękuję
a oto link www.magazyn-second.blogspot.com/

Michalina Baron pisze...

Ma faktycznie świetne projekty.
Klicia

natexx96 pisze...

mi się strasznie podobają podróbki LE , kupiłam jedną. [:

dovn72 pisze...

hehe mój projekt jest w najnowszych ten z misiem który trzyma serce

Prześlij komentarz