niedziela, 6 września 2009

0 komentarze 9/06/2009 10:48:00 AM

Inspired

Posted by cropka - Filed under
Dzisiejsza notka, trochę dłuższa, będzie poświęcona ubraniom INSPIRED (a ang: inspirowane).
Rzeczy, posiadające w metce słówko 'inspired' są jakby ciekawsze, bardziej dopracowane, wyróżniające się na tle wszystkich ubrań. Jednakże nie jest to reguły, bo dość często inspiredy są brzydkie i nie warte ani stardollara. Ale gdy juz trafią do starbazaru, można za nie dostać więcej niż za zwykłą szmatkę. Choć zdecydowana większość ciuchów ze starplazy jest wierną kopią ubrań z wybiegów wielkich projektantów (i nie mam tu na myśli ani Vivienne Tam, ani DKNY) to dodając słówko 'inspired' do metki, stardoll stara się to podkreślić.
Niektórzy zbierają te rzeczy. W końcu, zbierać mozna nie tylko stare DKNY ;).
Najczęściej stardoll dodaje kolejne słówko RARE (z ang: rzadkie) właśnie do ubrań 'inspirowanych'. Można to wauważyc na obrazkach zamieszczonych poniżej (szczególnie na tym drugim)

Inspiredy obecnie dostępne w starplazie ;):


Większość z tych ubrań (płaszczyk, białe nie-wiadomo-co, biała sukienka, czarna sukienka- nizej po lewej) ma w metce RARE (czyli są rzadkie). Czarno-biała sukienka (po prawej) jest nieometkowanych, starym HB.
VOILE-VOILE-VOILE
To przykład na to, że inspiredy nie zawsze muszą byc piękne ;). Przynajmniej mi się ta kreacja nie podoba.

Słodka wersja.
FALLEN ANGEL-FALLEN ANGEL

Mimo, że ten ciuszek jest 'rzadki' to w bazarze króluje b. czesto ;).Ooo, a to z mojej szafy :D. Kupiłam go niedawno za 2sd.


Czerwona spódniczka wcale nie jest cenna.
Tak samo jak ta biała sukienka (w środku). Za to ta czarna po prawej jak najbardziej. Po za tym jest 'RARE'




UWAGA!!!
Chcę zrobić pełną listę ubrań inspired. Będę bardzo wdzięczna, jeżli mi pomożecie :(. Ja sama będę szukac w bazaarze, ale jesli znajdziecie osobę, która posiada dużo takich ciuchów, to dajcie znać, a ja zrobię screeny ;**.

0 komentarze:

Prześlij komentarz