wtorek, 15 września 2009

1 komentarze 9/15/2009 06:12:00 AM

cherrynatt

Posted by cropka - Filed under
Ponieważ nie ma o czym pisać napiszę o czymś o czym jeszcze nie pisałam ;). Dzisiejsza notka trochę bardzie na luzie. Otóż. Stworzyłam kiedyś tam konto- cherrynatt. W sumie to możne dlatego, ze chciałam znów zacząć 'od zera'. I może też dlatego, że kiedyś będę chciała to konto sprzedać. W sumie to już jest na sprzedaż ;). Ale tylko powyżej 50sd. Jest to pewnego rodzaju akcja, gdzie jeszcze nigdy nie byłam ss, i kupuję rzeczy i ciuchy tylko dla nie-ss. I, o dziwo! Całkiem fajne pokoje można zrobić ;). Jeszcze 'kub' nie jest dokończony, ale nim sie na razie nie przejmuję. Teraz robię połowę (z braku dodatkowych pokoi) pomieszczenia na górze po prawej. Ta bardziej pusto część jest niedokończona, ale w ciągu najbliższych 5-6 dni będziecie mogli nacieszyć oczęta nowym pomieszczeniem. Będzie to w stylu kreatywnym. Mam już spis rzeczy, ktore chce kupic ;).
OK, juz was nie zanudzam hehe. poniżej kuchnia.
PS: Komentujecie notki!!!

1 komentarze:

Michalina Baron pisze...

Fajny pomysł!

Prześlij komentarz