piątek, 18 września 2009

0 komentarze 9/18/2009 09:29:00 AM

3. Stylizacja- Miley Dress

Posted by cropka - Filed under ,
Yhh, coś pomysł z planem notek nie za bardzo wypalił ;). Może to dlatego, że nie jestem osobą tak strasznie zorganizowaną i nie lubię jak mnie ktoś ogranicza.

Ale na pociesznie stylizacja ;). Ma coś wspólnego ze sklepami, no nie?

Myślą przewodnia stylizacji będzie dziewczeca Miley Dress, która jest śliczna, ale trudno ją z czymkolwiek zestawić. Osobiscie nie przepadam za Miley.


1. Ciuchy



Ubóstwiam spódniczkę z najnowszej kolekcji DKNY, którą łatwo można dodać jako halke do sukienki. Sama ja mam teraz na sobie ;). Wam może sie to nie podobać, ale kazdy ma inny gust hehe

Ten odcień fioletu doskonale pasuje do czarnych rajstop.

Ogólnie rzecz biorąc stylizacja nie jest jakoś strasznie skomplikowana.

2. Make-Up
I tytaj myslą przewodnią jest róż. Pewnie zdziliście się na widok dwóch kolczyków? Hehe xd. Otóż z daleka usta sprawiaja wrażenie gdyby miały na sobie błyszczyk. Pomysł znalazłam u jakiejś dollki i bardzo mi sie spodobał ;)

3. Ceny

Dodajmy jeszcze do listy czarne rajstopy, bransoletkę i dwa kolczyki w ustach.
Nie sądze, żeby całość była jakoś specjalnie droga ;)



Buziaki ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz