sobota, 26 września 2009

2 komentarze 9/26/2009 02:10:00 AM

100 notka! :)

Posted by cropka - Filed under

Dzisiaj, dzięki wam piszę 100 notkę na tym blogu. Jestem z siebie bardzo dumna :). Ale pamiętajcie, że piszę ten blog dla was. Mam nadziję, że nadal będziecie go czytać i komentować. Dziekuję wam ;*.
Chciałabym powiedzieć że jest również stu obserwujących na blogu, ale niestey tak nie jest. Jeśli mozecie, zaproście kilka osoób, jeśli, wg was ten blog jest godny uwagi. Ja też się postaram tak zrobić, by liczba obserwująctch dobiła wreszcie do stu :).

Dziękuję!

2 komentarze:

Michalina Baron pisze...

łał! 100 postów! Super! Postaram się zaprosic, tylko nie wiem czy konuś się będzie chciało napisac, że ja ich zaprosiłam, bo później trzeba te kody z obrazków wpisywac i w ogóle.
Klicia

Unknown pisze...

wow !
Spróbuje pozapraszać ;))
Życze następnych 100 notek ! ;**

Prześlij komentarz