środa, 16 września 2009

1 komentarze 9/16/2009 10:55:00 AM

Kilka WAZNYCH spraw ;)

Posted by cropka - Filed under ,
To taka notka informacyjna:

1. Wszystkie uwagi, pretensje, pomysły piszcie na konto cherrynatt. Przyjmuje tam nwet puste zaproszenia ;)

2. Wpadłam na pomysł "Planu Zajęć" na tym blogu ;). Wiem, to brzmi dziwnie. Ale nie chce, zeby ten blog był 'jak kazdy'. Z tych bardziej poważniejszych notek:
Poniedziałek- coś o znanym projektancie (niedawno był nim Balmain)
Wtorek- ocena tegodniowych zwycięzców
Środa- lista inspiredow, dkny lub cos w tym stylu
Czwartek- Ocena tegodniowych zwycięzców
Piątek- opis jakiegoś sklepu (niedawno był to KOHL's)
Weekend- najczęściej jestem gdzieś za miastem z dala od cywilizacji (-> internetu) więc jeśli juz cos napiszę, to zapewne będzie to jakiś gorący lub interesujący temat (tzw. niespodzainka hehe xd)

Notki będa się ukazywały codziennie od 17. Będę ustawiała godzinę publikacji ;). Ponadto będe pisać również zwykłe, codzienne notki niezaleznie od dnia i godziny ;).

3. Dostałam niedawno takie zaproszenie:
 
hahaha xddd 
No normalnie spadłam z krzesła. Ale teraz jak juz wam o tym napisałam, to mogę to zaproszenie bezpiecznie wykasować ;)

1 komentarze:

Agatka pisze...

Ale Żal mi tego chłopaka xD ciota pierwszej klasy xD
A co do tego planu,to całkiem fajny pomysł :)

Prześlij komentarz