piątek, 4 września 2009

3 komentarze 9/04/2009 07:15:00 AM

Wyniki konkursu :)

Posted by cropka - Filed under ,

Oto wszystkie makijaże :). Muszę przyznać, ze zetknęłam się z utalentowanymi i przed wszystkim, kreatywnymi osobami. Nie sądziłam, że zgłoszą się, takie 'perełki'. To był trudny wybór, ale po dłuższym zastanowieniu i po naradzie z przyjaciółmi, doszłam do przekonania, że:
1. Miejsce zajmuje: magdalenka_21
a 2.- paula9922

Makijaz magdalenki jest w stylu tęczowym. Jest bardzo mocny i rzuca się w oczy. Jest bardzo dopracowany. Magda zrobiła ciekawy makijaż ust. Make-up bardzo pasuje do jej urody.

Propozycja pauli też jest kolorowa. Bardzo spodobały mi się końcówki rzęs. Za to ma ode mnie ogromnego plusa. Makijaż również jest dopracowany. Osobom w ciemnej karnacji bardzo ładnie w zywych kolorach :). Bardzo ładnie rozprowadziła puder.

A wam? Które makijaże się podobaja?

PS1: Zwyciężczyni będę zostawiała nagrodę przez 3 dni. Chodzi o to, żeby zbytnio nie nadwyrężać mojego budzetu ;). Wystawiaj coś codziennie po 5+1, a ja kupię. Jeszcze to skonsultujemy, jeśli chcesz od razu mieć kasę w portfelu, to mogę kupic coś od razu za 15+1. Czwartego dnia nagrodę przyznam pauli, 5+1. OK?

PS2: Izo, przysłałas mi pracę w formacie exe. Z doświadczenia wiem, że sa tam same wirusy, wiec nawet jej nie otwierałam. Nie zostawiłas nawet nicku, żebym mogła się z Toba skonsultować. Nie podpisała sie również dziewczyna podpisana ????. (na górze)

3 komentarze:

Marta. pisze...

Dziękuję ;)
Pasuje mi too ;P
Czyli za 4 dni mam wystawić coś za 5 sd + 1 sd ?

Karolina pisze...

Gratuluję ! W porównaniu z innymi mój make up był nie za ciekawy. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz... dlaczego wszyscy zrobili makijaż w starplazie a zwycięzca w MeDoll editor ?? ;D

Natalia. pisze...

` Ach ...
Szkoda , że już są wyniki ... ;(
Miałam Ci wysłać email , ale kompletnie nie miałam czasu by wysłać .
Trudno się mówi.

Prześlij komentarz