czwartek, 17 września 2009

1 komentarze 9/17/2009 11:07:00 AM

17.09- ocena zwycięzców

Posted by cropka - Filed under ,
Przepraszam, że nawaliłam, notka miała być gotowa na 17, ale niestety dopiero o 18 wróciłam do domu, co nie zależało ode mnie...
Ale do rzeczy:

1. CoverGirl
 
Została nią M_Themis- Greczynka. Ma ponoć 22 lata. Hmmm... 
-Ciuchy:
 -ładna sukienka od MK, szkoda tylko, że buty nie pasują i są na sukience. Fryzura też nie pasuje do kreacji.
-Makijaż:
Bardzo prosty, gdy się przyjrzymy to dostrzeżemy niewielką ilość pudru pod oczami, co mi się nawet podoba. Ma krzywy nos
Ogólnie: dollka ładna, ale... takie jak wszystkie niczym się nie wyróżnia. Połowa działającej części stardoll ma taki sam makijaż! Wg. mnie cover girl powinna zostać, owszem, ładna dollka ale wyróżniająca się pod jakimś wzgledem z tłumu. W dodatku te ciuchy. 
Ocena- 4/5 <- dollka ładna, ale baz rewelacji.
PS: Na piątym miejsciu Polka! Gratulacje ;)
2. Scenery


W tej kategorii nagrodę zdobyła dani.ninha - 12-letnia Brazylijka.
Sceneria całkiem fajna, ale moim zdaniem nie należy jej się zwycięstwo. Dziewczyna praktycznie się nie wysiliła! Tzn: moze spędziła nad scenerią bite 6 minut xdd, ale niektorzy potrafia ślęczeć godzinami!
Dałabym 3.5/5, nie zasługuje.
4. Album

 
 Tutaj wygrała twins18 . Dziewczyna stworzyła dzieło sztuki! Na serio się namezyła. Zrobiła z albumu swego rodziaju magazyn, bardzo fajny. 
Nie wiem która strona najbardziej mi się podoba, a która nie
Daję 5/5 i zachęcam do lektury ;) (i przy okazji nauki angielskiego, hehe ^^)
Buziaki ;*

1 komentarze:

natexx96 pisze...

świetna notka . ;d

Prześlij komentarz