środa, 1 czerwca 2011

1 komentarze 6/01/2011 09:19:00 AM

Stylizacja- YELLOW, BLACK & PINK

Posted by cropka - Filed under , ,
Zmieniłam swój stardollowy look na bardziej ostry- zmieniło się praktycznie wszystko, od fryzury, po oczy, karnacje i usta. Taka zmiana potrzebowała nowej stylizacji. Jest ona mniej letnia, ubrałam zaś lalkę w szalik, płaszcz i grube rajstopy.

Zresztą- zobaczcie sami!














STYLIZACJA


Tak.. wiem.. 2 godziny temu mówiłam, że nie mam czasu, że jest zapiepsz itd... Nic się nie zmieniło.. po prostu nie mam absolutnie żadnej ochoty, by wsiąść się do nauki. To wszystko mnie przytłacza, ale już niedługo wakacje! :)




1. MAKIJAŻ


Musze przyznać, że stare, duże oczy, malowało mi się o wiele lepiej. Te są tak małe, że cień na nich rozprowadzany przypomina nieumiejętnie wykonana mozaikę cieni. Mam nadzieję, że nauczę sie robić porządny makijaż, bo oczy są po prostu cudowne! Takie uwodzicielskie.
Najpierw naniosłam pomarańczową kredkę, aby później ją przyciemnić czarnym od zewnętrznej strony. Zielony sprawia, że make-up wydaje się być bardziej orzeźwiający. Dorysowałam kreski kredkami.
Usta z bliska wyglądają niezbyt ciekawie, ale z większej odległości, dają ciekawy, trójwymiarowy efekt.





2. UBRANIA


Jak już mówiłam, stylizacja jest grubsza od pozostałych. Poniżej możecie zobaczyć, jakich ciuchów do niej użyłam:



Nie wymaga to chyba specjalnego omówienia. Jedyne co może was zdziwić to majtki- użyłam ich jako pasek :).

I jak wam się podoba?

1 komentarze:

Eszka pisze...

Napisałam do Ciebie już dawno na maila, ale może wiadomosć nie dotarła, w każdym bądź razie do dołączenia do Bazy Wirtualnych Szaiarek dołącz mi tylko krótki opis Twojego bloga i link z tinypic do banera Twojego bloga, a ja jeszcze dzisiaj dołączę go do listy. Przepraszam za zamieszanie...

Świetna stylizacja ;) Pozdrawiam

Prześlij komentarz