wtorek, 23 czerwca 2009

0 komentarze 6/23/2009 02:08:00 AM

2 Metamorfoza- Kamma_lol

Posted by cropka - Filed under
Na metamorfozę zgłosiła się tym razem Kamma_lolTym razem postawiłam na kolorowy makijaż oczu. Miało to wydobyć zielony odcień tęczówek. Czy mi się udało- sami oceńcie ;*. Usta są bezbarwne, bo uznałam, że bedą one przyćmiewać makijaż oczu. Pozatym modelka nie miała żadnej szminki.


Wasze błędy:
Konturówka na całej możliwej powierzchni oka- to już jest niemodne, a zarazem sztuczne i niemodne. Czarnej konturówki używajcie tylko na górnej powiece, jeśli macie jaśniejszy kolor to wtedy można sobie pozwolić na obie powieki.

Fryzura- nie wiem co wam sie podoba w tej fryzurce- wg. mnie jest ona straszna. Potargana, oklapnieta, jakby ktoś zapomniał używać grzebienia. Kochani- to, że jest nowa, nie znaczy że jest ładna. Najgorsza jest to, że ma ja już połowa stardoll. Trochę oryginalności!

0 komentarze:

Prześlij komentarz