wtorek, 23 czerwca 2009

0 komentarze 6/23/2009 04:18:00 AM

3 metamorfoza- miss_emma

Posted by cropka - Filed under
Tym razem chciałam nadać wyjściowy look- elegancki kok+perły to obowiazkowe elementy tego stylu. Emma miała duży wybór kosmetyków do makijażu. Pewnie niektórym się nie spodoba to, w jakim sposób nakładałam puder. Może ktoś stwierdzi- 'jakby sie spiekła na solarce'. Ja chciałam za eksperymentować, efekty oceńcie sami.

Błedy:
Tak jak poprzednio- czarna konturówka na całej możliwej powierzchni.

Nie wiem, ale lalka przed metamorfozą przypominała małpkę. Dlatego zmieniłam fryzurę- by odkryć czoło.


Wskazówki:
Zniż fryzurkę i opuść oczy lekko w dół.
Jak mówiłam wcześniej- możesz inaczej nałożyć puder, bo nie każdemu się on podoba.


Buziaki ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz