wtorek, 30 marca 2010

2 komentarze 3/30/2010 06:12:00 AM

Stylizacja- Pink

Posted by cropka - Filed under ,
Kolejna stylizacja. Tym razem z konta cherrynatt, które troszeczkę zmieniłam (tylko usta były jakie były ;)). Mimo, że nie lubię różowego, ta propozycja wydała mi się fajna. Kilka rzeczy, są z najnowszej kolekcji LE, która, jak zauważyłam jest cała wykupiona.
No ale do rzeczy








1. Ubranie
Nie wiem dlaczego (kapelusz? okulary?) ta stylizacja kojarzy mi się z hmm.. Modną reporterką. Nic tu specjalnie trudnego nie ma, tylko torebka LE posłużyła mi tutaj za pasek (ale superpomysł, co nie? ;>)
Spodobały mi sie te spodnie
 
 2. Makijaż
OK, przechodzimy dalej. Makijaż jest bardzo kolorowy. Róż na policzkach przechodzi w cień na oku. Mogą was zdziwić te łezki w okach, ale zaręczam, że efekt z daleka jest bardzo fajny. Nie wydłużyłam maksymalnie rzęs. Pogrubiająca mascara była, naturalnie, czarna, ale dodałam też delikatnie fioletowy wydłużający tusz (delikatnie!). Aby usta wydawały się bardziej naturalne, w środku ust nałozyłam ciemniejsza szminkę



Koniec :) Jak wam się podoba nowa stylizacja? :) 

2 komentarze:

Kropka pisze...

Śliczna,boska ,ekstra jednym słowem -SUPER!!!

Missshep1998 pisze...

fajna

Prześlij komentarz