piątek, 2 kwietnia 2010

3 komentarze 4/02/2010 05:21:00 AM

Stylizacja- green

Posted by cropka - Filed under ,
Zmieniłam ostatnio swoj look na nieco bardziej wiosenny :). Niestety nie mialam w szafie nic zielonego (czym jestem bardzo rozczarowana), więc zrobiłam się na czerwono. Za to zielona będzie dzisiejsza stylizacja, z moja ulubioną marynarką z Bisou.
Mam też super pomysł na konto cherrynatt. Jak już kiedyśtam wspominałam, chcę pokozac, że osoby nie posiadajace abonamentu też mogą urządziś fajnie apartament (z ciuchami to już gorsza sprawa). Wystarczy mieć trochę chęci i wyobraźni :).
No ale zaczynamy ze stylizacją




1. Makijaż
Tutaj moja lalka wygląda nieco groźnie, a to za sprawą brwi, które w dodatku pomalowałam ciemniejszą kredką. Muszę wam się pochwalić swoim odkryciem :). Otóż szukając fajnych ciuchów w wyszukiwarce natrafiłam na kosmetyki z doth których już nie znajdziecie w sklepie. Pewnie już wszyscy o tym wiedzieli, tylko ja jestem taka ułomna, że tego nie zauważyłam xd. Ale do rzeczy: klikając na kolor brązowy znajdziecie moją ulubioną kredkę do brwi (która nie jest czarna, jak w kslepie doth), na zielony kosmetyki zielone. Ja uzyłam tylko zielonego eyelinear'a  na dolnej powiece. Szczerze mowiac stardoll moglby sobie przypomniej ze jest wiosna i dać trochę zielonych kosmetykow do sklepu. Makijaż jest mocny, podkreślający zielone oczy. Może juz gdzieś kiedys był podobny ale co tam.




2. Ciuchy
Ktoś by powiedział, że moja stylizacja jest zielona jak błoto w lesie (hehe samo to przed chwilą wymyśliłam ;d), ale moim zdaniem jest bardzo zielona (patrz-> marynarka). Dodałam brązowe korale, co rekompensuje brak torebki.


hahaha ale mam dzisiaj dobry humor xdd

W kazdym razie: Jak wam się podoba?

3 komentarze:

Kropka pisze...

fajna stylizacja a z tymi kosmetykami w wyszukiwarce to też nie za bardzo wiedziałam więc nie jesteś sama

Anonimowy pisze...

Mi się bardzo podoba makijaż :)
A z tymi kosmetykami w wyszukiwarce, to już o tym wiedziałam dawno, ale odświeżyłaś mi pamięć ;*

Lavigne-Lady pisze...

super blog i wgl.
ja tez nie wiedzialam o tych rzeczach z wyszukiwarki xd
mam jedno pytanko- rozumiem ze robisz metamorfozy roznych ludzi na stardoll, bierzesz od nich hasla czy cos w tym stylu? mylabym zainteresowana pewna zmiana, jesli chcialabys sie jej podjac i wyjasnic mi szczegoly czekam na odpowiedz na koncie LAVIGNE-LADY na sd :) ;*

Prześlij komentarz