sobota, 17 kwietnia 2010

2 komentarze 4/17/2010 09:29:00 AM

Stylizacja- blue&red

Posted by cropka - Filed under ,
Dzisiejsza stylizacja ielu z was może sie nie spodobać, ponieważ jest na granicy ekstrawagancji i kiczu. Makijaż nie jest mocny, bo oczy mają jasne tęczówki, zresztą cała cera jest dość jasna.

Sami oceńcie ;)







Makijaż

Z bliska może się wydawać niespecjalny (moze to dlatego, ze przyzwyczaiłam się do dosyć mocniejszych wersji), ale z daleka widoczny jest efekt 'kociego oka'. Można tutaj zauważyć mieszkankę kredek, cieni i konturówek. Nawet tusz nie jest nałożony na całość rzęs. Do całości dodałam oczywiście moją ulubioną ciemniejszą kredkę do brwi. Zafarbowałam włosy i zrobiłam jaśniejsze pasemka- włosy wydają się bardziej lśniące




Ciuchy
Jak już wspomniałam, jest to nieco ekstrawagancka propozycja. Zwróćcie uwagę na buty i sukienkę pod niebieska bluzką- to jest torebka ;). 



To stylizację zrobiłam, żeby uzmysłowić wam, że na stardoll jest za mało oryginalnych kombinacji. Boicie się, że komuś sie to niespodoba, uzna za kich, więc trzymacie się sprawdzonych metod


Ludzie odwagi! Bądźcie oryginalni!

2 komentarze:

Olgenka pisze...

ładne to i to i to xP
zajebisty mejkap

Ja wczoraj też zrobiłam swoją lalkę na "dziwnie", ale jest spoksik.

Jak chcesz to zobacz: Olgenka

Alessa pisze...

Fajne
Zapraszam na mojego bloga:
http://ploty-strdoll.blogspot.com/

Prześlij komentarz