piątek, 16 kwietnia 2010

3 komentarze 4/16/2010 10:34:00 AM

catwalk

Posted by cropka - Filed under
Prosiłam was przecież, żebyście nie byli nachalni co do metamorfoz ;). Ten blog nie został stworzony po to, zeby robić w nim metamorfozy. Poprzednia notka miala byc tylko milym przerywnikiem. Oczywiście mozecie sie zglaszac, moze kiedys cośtam zrobię, ale nie spodziewajdzie sie, ze to bedzie w najblizszym czasie. Poza tym kazdy ochotnik na metamorfoze musi byc w obserwujących ;)

No ale teraz cos, czego rowniez dawno nie bylo- mianowicie Catwalk. W poprzedniej poswięconej temu notce, robiłam dzieliłam na to co mie sie podoba, co nie. Teraz będzie inaczej. Wybrałam kilka stylizacji, które mi się podobały, tych które mi się nie podobały, było dużo dużo wiecej, dlatego owe sześć sztylizacji, które dzisiaj tutaj zamieszczę nazwałam Perełkami z Catwalk'u.




Sadzę, że nie ma się nad tym co rozpisywać- każda dollla ubrana jest w innym stylu. Najbardziej mi się jednak podoba ostatnia propozycja- biało-czarno-czerwona. Widać, że dziewczyna jest kreatywna i przykłada wage do szczegółów. Numer 4 ma ciekawą bluzkę- bardzo wiosenną. Ogólnie wszystkie mi sie podobają


A wam? Która propozycja nabardziej przypadła do gustu?

Zostawiajcie po sobie komentarze :)

3 komentarze:

Kropka pisze...

3 i 5 najbardziej mi się podobają.Reszta też jest fajna.

Alessa pisze...

Zdecydowanie trzecia :)

Kinga pisze...

3,4 i 5 - zdecydowanie faworyci ;)

Prześlij komentarz