piątek, 16 kwietnia 2010

7 komentarze 4/16/2010 06:05:00 AM

Metamorfoza- Lavigne-Lady

Posted by cropka - Filed under ,
Dzisiaj coś dla odmiany- metamorfoza :). Miałam już nie robić, no ale ciągle tylko stylizacje i stylizacje... Trochę nudno. Tym bardziej, że osoba, która mnie o metamorfoze poprsiła miała dużo ciekawych kosmetyków. Wszystko jest w stylu Avrile Lavigne (prócz trzeciego makijażu, widocznego w avatarze). Szkoda, że Lavigne Lady nie miała żadnego pi








Makijaż
Na początku dollka miała nałożony tylko czarny cień i różową szminkę. U mnie jest inaczej. Prócz fioletowego, czarnego i różowego dodałam jeszcze zieloną kredkę w zewnętrznych kącikach oczu. Przyciemniłam brwi i narysowałam delikatną kreskę z wewnętrzej strony oczu. Usta przyciemniłam, dodałam pieprzyk i sciągnęłam sztuczne rzęsy. 
Moja druga wersja nie jest w stylu Avrile- jest bardziej elegancka. Ma taki sam makijaż. Inne są tylko włosy i opaska





Ciuchy
Na początku twoje ciuchy były dość zwyczajne. Klasyczna czerń, kurtka, którą ma wile osób na stardoll. Do swojej wersji dodałam jeszcze odrobinę różu (Avrile). Moja wersja jest nieco bardziej elegancka, ale nadal w stylu avrile.



Co do metamorfoz: Możecie się zgłaszać, ale to JA spośród zgłaszających się wybiorę osoby do metamorfoz. Nie bądźcie więc nachalni. Wszystkie metamorfozy umieszczam na blogu

7 komentarze:

Marisadi pisze...

Ja chcę metamorfozę :)

Hildaa pisze...

zgłaszam sie ;))

Michalina Baron pisze...

Zgłaszam się.
Klicia

Pati :) pisze...

Ja chcę metamorfozę :)
Pati-99

Marta. pisze...

zgłaszam się ^^

Rawa Siedlce pisze...

Zgłaszam się.
ASiaczek12

Kinga pisze...

Również sie zgłaszam ! kinioszek_12

Prześlij komentarz