niedziela, 24 stycznia 2010

3 komentarze 1/24/2010 04:30:00 AM

24.01- catwalk

Posted by cropka - Filed under

Dzisiejsze notowanie jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że tak na prawdę mało jest osób ubierających się stylowo. Nawet do dzisiejszych wygranych mam zastrzeżenia. Ale kogoś trzeba było wyłonić ;)
Bardzo niepokoi mnie fakt, że jest coraz więcej stylizacji gdzie dominuje róż. Może to dlatego, że coraz młodsze dziewczynki logują się na stardoll?





1. Numer jeden zdecydowanie nie potrafi zagospodarować sowjego superstar. Wydając pieniadze na coś takiego, trudno jest osiągnąć coś fajnego. Nie potrafię nawet nazwać tego co ma ona na głowie. Za dużo... WSZYSTKIEGO, przykro mi
2. Jest to wg. mnie zdecydowanie najgorsza stylizacja. Zaważyły na tym tragiczne srebrne buty w butach, które miały pasowć (?) do fryzury. Do tego kabaretki i nagorsza z możliwych stardollowych sukienek. Mniam.
3. To wygląda już lepiej niż propozycja nr. 2, aczkolwiek nadal jest TRAGICZNIE. Niczym Krzyżówka piżamy z plastikiem. Na seio wyszłabyś tak na miasto? Jeśli tak to wspólczuję.



Na reszcie coś fajnego po jednej wielkiej katastrofie widocznej powyżej :)
1. Ciuchy masz fajne- bluzka idealnie pasuje do czapki (?) i butów. Spodnie pasują do całości. Nawet rękawiczki nadają osobliwy charatket kreacji. Tylko co do ** robią tu te ohydne różowe włosy i okulary??!!!!!
2. Moja ulubiona kreacja :). Wszystko idealnie z sobą współgra. Brakuje mi trochę delikatnej, czarnej biżuterii, ale bez niej też jest dobrze. Brawo!
3. Jedyne co mi się nie podoba to złota góra od bikini, bez niej nie miałabym żadnych zastrzeżeń. Nie lubię złotego, ale twoja stylizacja mi się podoba :).



A wy co myślicie? Może macie odrębne zdanie?
Czekam na wasze opinie :)

3 komentarze:

Marta. pisze...

kocham strój numer 3.
i ten sweterek i spodnie i torebka. i wogóle.mrr ;D

Anonimowy pisze...

Widzę że mamy podobny gust. Stylizacje 2 i 3 są genialne. 1 niezbyt ciekawa.

eluna_95_13

Hildaa pisze...

dodałam się do obserwowanych ;]
liczę na rewanżyk ;DD

Prześlij komentarz