piątek, 22 stycznia 2010

3 komentarze 1/22/2010 08:50:00 AM

bomblatka- stylizacja

Posted by cropka - Filed under , , ,
Bomblatka sprzedaje konto- dosc tanio- za dwa doladowania ss. Na serio, opłaca się- ma jedno LE, kilka ciuchow miss sixty i jest ss. Postanowiłam jej pomóc i wystylizowac jej konto.


W mojej wersji cienie ładnie przechodzą, fryzura jest bardziej na lato. Całość pasuje do sukni LE, którą chcę zaprezentować poniżej:




Wisior pasuje do butów, Całość stylizacji let letnia, lekka i dziewczęca. Sukienka jest cenna, więc bobmblatka powinna sie nią chcialić przy sprzedaży :)



Długo nie pisałam, ale 'wrocilam na stradoll'

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

No tak. Bo ta pierwsza fryzura odrzuca.

eluna_95_13

Anonimowy pisze...

Mogłaś bys mi zrobić metaforfoze , mój nick To MileyCyrus933 masz super blog , teraz zasanawiam się nad sprzedarzą konta , poniewaz nie mam czasu !

Anonimowy pisze...

hej. napisz na moje konto
natala597.597
i
PannaLala123

Prześlij komentarz