wtorek, 26 stycznia 2010

3 komentarze 1/26/2010 05:06:00 AM

paula9722 i eluna_95_13

Posted by cropka - Filed under , ,

Ta notka będzie poświęcona dwóm bardzo ciekawym osobom. Jedna jest nieśmiała i słodka, druga- wprost przeciwnie- odważna i temperamentna. Przynajmniej tyle mówią o nich ich storje i makijaże. Wyglądają jak ogień i woda, obie mają świetne pomysły.

A mowa tu o pauli9722 i elunie_95_13 , którym będzie poświęcona dzisiejsza notka.



Na pierwszy ogień pójdzie paula. Twój apartament bardzo mi się podoba. Szczególnie dobór kolorów. Lubie ciepłe odcienie. Najbardziej jednak spodobał mi się Twój makijaż. Na pierwszy rzut oka jest delikatny, ale jak sie wejdzie w MedollEditor, widać bardzo mocno pomalowane oczy. Fajnie to wygląda :). Twój album też jest bardzo dopracowany.





 Czas na Elunę. Z twojego nicku wnioskuję, że jesteśmy rówieśniczkami :).Podoba mi się ten apartament. Niektóre rzeczy bym pozmieniała, ale całość wygląda bardzo fajnie. Podobają mi się te jeansy, są na luzie, chciałabym mieć takie w realnym świecie. Podobają mi się twoje oczy. Tzn. cienie, które idealnie ze sobą współgrają. Bardzo mi się tu podoba :). Twoja prezentacja zasługuje na 5/5. Bardzo ją dopracowałaś. Tworzysz fajne scenerie. Sądzę, że jesteś bardzo kreatywna.





 Blogi dziewczyn:
www.paula9722-o-stardoll.blogspot.com
www.metamorfozy-i-my.blogspot.com





REKLAMA W NAGRODĘ ZA KOMENTOWANIE BLOGA, I ZA OGOLNE POMYSLY JEGO DOTYCZACE.

3 komentarze:

Hildaa pisze...

Martusia moja ;DD*

Marta. pisze...

jejku dziękuję Ci bardzo ^^
ja też na pewno napiszę notkę o Tobie :D
Jejku, strasznie się cieszę. ^

O.Ś.K.A. pisze...

Eluna to moja sis. Tak myślałam, że o niej napiszesz. Faktycznie CZASEM jest pomysłowa, ale w domu bardzo mnie denerwuje!!hehe
goha96

Prześlij komentarz