niedziela, 24 stycznia 2010

3 komentarze 1/24/2010 02:59:00 AM

Stylizacja- Brown

Posted by cropka - Filed under ,

Tym razem podaję wan receptę na śliczny brązowy makijaż, pasujący idealnie do niebieskich oczu. Trochę rozczarował mnie bardzo ograniczony wybór kredek do brwi z Doth. Na szczęście kupiłam sobie jedną wcześniej. Kto bi chciał mieć żółte brwi? Stardoll chyba troche przesadził. Aczkolwiek Ton ciemniejsza od naturalnych brwi kredka będzie tu świetnie pasować. Fajnie, że stardoll dodał trochę jesiennych kolorów. Tylko szkoda, że mamy środek zimy. Teraz powinny dominować kolory biały i niebieski. No ale ja zrobiłam makijaż w odcieniach brązu, bo takie akurat były :)
Jak się podoba?



Oprócz oczywistych cieni, pobawiłam się jeszcze kredkami. Gdyby się bardzo dokładnie przyjżeć zauważymy niebieską kredkę pod dolnymi powiekami od ich zewnętrznej strony. Taki drobny szczgół podkreśla niebieskie oczy. Tak samo z eye-linearem- jego najjaśniejszą niebieską odsłonę można zauważyć równiej na dolnych powiekach, tylko w środku. Co do ust... Pobawiłam się trochę szminkami. Da to nam bardziej trójwymiaromy, naturalny efekt, szczególnie jak się popatrzymy z daleka. Jak myślicie ilu szminek użyłam? ;) Odpowiedź na samym dole.




Wieem.. tą stylizację, mówiąc wprost 'olałam', gdyż przeniosłam wszystko na moją dollkę z jednego z maniekinów Miss Sixty. Sorry, tym razem bardziej skupiłam się na makijażu...



Odp: 3




Komentujcie!!!

3 komentarze:

Marta. pisze...

super :)
zapraszam na mojego bloga ;D

Marta. pisze...

dziękuję z umieszczenie mojego bloga w zakładce `my blog list`.
to dla mnie prawdziwy zaszczyt :)

Anonimowy pisze...

Kurczę, masz gust. I takie fajne wyczucie. Zwracasz niesamowitą uwagę na szczegóły. Dzięki.

eluna_95_13

Prześlij komentarz