poniedziałek, 2 maja 2011

1 komentarze 5/02/2011 07:24:00 AM

must have- interior

Posted by cropka - Filed under
Dzisiejszy Must Have trochę inny, bo dotyczy wnętrz. Dzisiaj zrobiłam dwie nowe aranżacje w swoim apartamencie, tym samym zapełniając już wszystkie pokoje :). Efekty możecie zobaczyć poniżej.












Kolorowy wazon znajdziecie w Roots. Przypadł mi do gustu, bo jest niebanalny, mimo, że kolorowy, to można go tez umieścić w eleganckich wnętrzach. Poza tym jest dostępny równiez dla nie-ss :). Kolejna rzeczą są industrialne schody z Evening Falls. Z odrobiną wyczucia, będą pasaować w każde wnętrze. Mimo swej wielkości, nie będą przyćmiewać innych elementów pokoju. I ostatnia rzeczą jest biała lampa z GLOW. Do gustu przypadł mi nie tylko design, ale również to, ze lampa się porusza, gdy najedziemy na nią myszką. Jest to moja ulubiona rzecz z dzisiejszego must have :).




Jak zaaranżowałam te meble (*kliknij aby powiększyć*):




I jak wam sie podoba? Głosujcie w ankiecie!

Buziaki :*

1 komentarze:

majka521 pisze...

Ładnie zrobione xd, tylko troszkę pusto xdd

Prześlij komentarz