sobota, 28 maja 2011

0 komentarze 5/28/2011 06:01:00 AM

stylizacja- violet

Posted by cropka - Filed under
W tej stylizacji znowu będzie dominował kolor biały. Niebawem powita was tez również nowa redaktorka bloga- kinioszek_12 . To własnie ona wygrała konkurs na redaktora i 50sd.
Dla odmiany strój przygotowałam w swoim apartamencie. Nie zmieniałam makijażu  ponieważ pasuje do dzisiejszej stylizacji ( po za tym, gdybym pomalowała sie inaczej, znikły by mi moje włosy i karnacja dla ss, a tego nie chcę).

Podoba wam się nowy układ notek? Bo mi bardzo- mimo, że wymaga trochę pracy w photoshopie.

Zaczynamy!






STYLIZACJA




Tak to wygląda. Jestem zakochana w białej sukience Pretty in love (24sd). Kupiłam ja nie dawno, wiec myślę, że i wy również mozecie ja kupić :). Mogłam pod ażurową górę dodać tylko białą bluzkę, ale pokombinowałam troche bardziej. I tak własnie wylądowała tam torebka (HB- PIL), inna torebka (windows on the world), spódnica (Fudge) i biały top (tuż przy obojczykach, na samej górze- Fudge). Rajstopy (stardoll- darmowka), torebka (elle) i buty (philosophy) dopełniają dzieła. Kapelusz (FA) doskonale pasuje do tej niecodziennej stylizacji.







Ale to jeszcze nie koniec! Dodaję stylizacje (zrobiona wczoraj), w której wszystkie ciuchy są nie dla ss: 



Miałam dosyć małe pole do popisu, bo wcale nie ma tak wiele fajnych ubrać dla zwykłych użytkowników. Dałam z siebie wszystko, i choć wszystko do siebie pasuje, stylizacja nie powala. Dużo fajniejsza zrobiłam na koncie cherrynatt! Zapraszam :D



To już wszystko na dziś- buziaki!


0 komentarze:

Prześlij komentarz