poniedziałek, 2 maja 2011

2 komentarze 5/02/2011 03:48:00 AM

stylizacja- ekscentrycznie

Posted by cropka - Filed under

Jedną z rzeczy, za które ubóstwiam stardoll jest to, że możesz być kim chcesz, ubierać się jak chcesz, ba! Oryginalność jest nawet bardzo ceniona- im dziwniejsze ciuchy tym lepiej. Tutaj liczy się Twoja kreatywność i pomysłowość. Dzisiejsza stylizacja będzie dość ekscentryczna, utrzymana w barwach czarno-białych. Zaczynamy!









*MAKIJAŻ*


W makijażu pozwoliłam sobie dodać nieco kolorów- chodzi tu głownie o żółty i beżowy na górze, oraz o purpurową kredkę w dolnej linii oka. Po raz pierwszy zaryzykowałam z kredką do ust- nigdy mnie specjalnie nie zachwycały, jednak w tej stylizacja odważyłam się na ziemisty odcień. Do tego dodałam łzę, sztuczne rzęsy i malutkie perełki. Potem zauważycie jeszcze duże okulary i białą otoczkę, tutaj przedstawiłam jedynie makijaż, który niczym specjalnym na razie się nie wyróżnia. 




*UBRANIA*


I tutaj się zaczyna cały fun. Pod czarną bluzką z Archive dałam zwykłą białą bokserkę. Na to dałam futro z Mortal Kiss- jest dla nie ss, ale znajdziecie tylko w wyszukiwarce. W oczy rzucają się także spodnie z Bonjour Bizou. Ważną częścią jest też torba z Sunny Bunny Kloz. Pokombinowałam z paskami. Na głowę założyłam kapelusz z Otto (tylko w wyszukiwarce- ale dla nie-ss). To wszystko :)



*CENY*


Rzeczy jest dużo, ale większość z nich jest dla wszystkich użytkowników. Sądzę, że dużo odpowiedników znajdziecie w swojej szafie, co znacznie obniży koszty.



PS1: Komentujcie bloga- możecie wygrać stardollary
PS2: Przypominaj o ankiecie!

Buziaki :* 

2 komentarze:

majka521 pisze...

Śliczne futerko ;))

Alessa pisze...

Mi się bardzo podoba makijaż ;P

Prześlij komentarz