poniedziałek, 2 maja 2011

3 komentarze 5/02/2011 02:52:00 AM

lll etap konkursu na redaktora!

Posted by cropka - Filed under ,
Z przykrością muszę stwierdzić, że nie wywiązaliście się ze swojego zadania, mimo, ze dałam wam więcej czasu  :(. Jednak show must go on, więc nie przerywam konkursu. Muszę go jednak nieco zmodyfikować bo czas nas nagli, nie będę wiecznie ss. Nagroda pozostaje ta sama, ale mam nadzieję, ze do tego etapu bardziej się przyłożycie.

Jest to ostatni etap.

Musicie napisać notkę ze stylizacją. Umieszczacie w niej elementy graficzne.Notka powinna być ciekawie napisana, nie za długa, nie za krótka, coś takiego jak ja zawsze robię.
Musi zawierać:
- wstęp, z kwadratowym avatarem (wlk dowolna, ale większa niż 200x200)
- prezentację ubrań oraz makijażu
- zestaw cen

Elementem graficznym moze byc np. waszz podpisz w poztaci bannera- jednak jest to tylko propozycja.

Całość powinna być ciekawie napisana, bez błędów :). Prace przesyłacie w Wordzie na adres: cropka.redakcja@gmail.com do piątku! W Poniedziałek ogłaszam wyniki.


Kto przechodzi (im więcej osób zaprosiłaś/eś, tym większą masz szansę na wygraną!):
majka521
kinioszek_12
kredka22.11
ewelinkamalwina


Nie przehodza wszyscy pozostali, czyli ci, którzy zaprosili mniej niż 5 osób.


Powodzenia! Pamietajcie- do wygrania 50sd! :)

Jeśli masz pytania- napisz smiało w komentarzu lub KG :)

3 komentarze:

majka521 pisze...

Fajnie, że przeszłam już się biorę do pracy xd

Kinga pisze...

Przepraszam, że nie zaprosiłam 10 osób, ale wysyłałam prośby do wszystkich, zostawiałam komentarze w kg, ale jak widać to nie poskutkowało;(

Lilly pisze...

Ja też, zaprosiłam w wiadomościach 11 osób, 10 innych osób na czacie, 3 napisały "ok", żadna się nie zapisała, dodałam gorący temat w klubie, jedna osoba mi pomogła. Mojej kol nie chciało się zakładać konta na googlu i mi nie pomogła, a jedna dziewczyna chciała, żebym coś kupiła w starbazaarze u niej, ale rzecz, która kosztowała 5 sd kiedyś, miałam kupić za 15, to mi się odechciało. Przepraszam :)

Prześlij komentarz