wtorek, 26 kwietnia 2011

1 komentarze 4/26/2011 10:45:00 AM

Stylizacja- salutations de paris

Posted by cropka - Filed under
Postanowiłam się trochę zrehabilitować i stworzyć jakąś lepsza stylizację. Będzie się ona jednak nieco różniła od innych, ponieważ zrobiłam ja w scenerii, a nie w sklepie jak dotąd. Z tego względu nie robiłam nowego makijażu. Moim zdaniem ten świetnie pasuje do dzisiejszej stylizacji.











*UBRANIA*

Jak już się pewnie domyślacie większość ubrań pochodzi ze sceneryjnej kolekcji. Jedynie buty, torebka i kurtka (niedawno nabyłam- śliczna, prawda?) są z mojej szafy. Jednak jestem pewna, że znajdziecie je wszystkie w bazarku, bo kiedyś je widziałam w sklepie :). Oczarował mnie kapelusz.

1 komentarze:

majka521 pisze...

śliczna kurtka :)). Kapelusz też jest świetny :)). Jedyne co to buty jakoś mi się nie podobają xd

Prześlij komentarz