piątek, 22 kwietnia 2011

3 komentarze 4/22/2011 07:33:00 AM

MUST HAVE

Posted by cropka -
W dzisiejszym Must Have umieściłam kilka rzeczy, które wyjątkowo przypadły mi do gustu. Jest to kwiecista sukienka HB, którą umieściłam w ostatniej stylizacji. Niestety jest dość droga- 20sd. Mnie osobiście nie stąć, ale z pewnością, osoba, która ja kupi, będzie mieć genialny ciuch w swojej szafie :).
Kolejną rzeczą są jeansowe szorty, które znajdziecie w Fudge za 7sd. Są one nie tylko dla superstar (!!!). Można je zestawić z jakąś kolorową bluzką, będzie to idealna stylizacja na wiosnę i lato!.
W tym sezonie jeans rządzi- nie tylko w dolnej partii ubrań. Dowodem na to jest coraz większa popularność jeansowych kurtek, bluzek, nie tylko na stardoll, ale i w 'realu'. Spodobała mi się kurtka z Miss Sixty, ponieważ ma bufiaste rękawy, wydaje się lekka i pasuje do każdego zestawu.

Ostatnią rzeczą będzie bluzka z Fudge. Lubię ja chyba najbardziej z tego zestawienia. Niebanalność na luzie- to lubię! Podobne rzeczy możecie znaleźć np. w H&M. Na prawdę warto ja kupić!

PS: Pamiętajcie o ankiecie o muzyce! Możecie zaznaczyć kilka odpowiedzi! Ankieta znajduje sie w lewym pasku na górze.

*kliknij, aby powiększyć*



Pozdrawiam!

3 komentarze:

majka521 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
majka521 pisze...

H&M ... U mnie w mieście nie ma :< wszyscy tego żałują ;(. żadnej z tych rzeczy nie mam, ale poluję na sukienkę ;d, zbieram kaskę xd, a jeszcze troszkę brakuje :<

Anonimowy pisze...

Bardzo podobają mi sie te ubrania ;D Mam wszystkie ;)

Prześlij komentarz