czwartek, 21 kwietnia 2011

4 komentarze 4/21/2011 11:43:00 AM

Stylizacja- Hipster

Posted by cropka - Filed under
Dzisiejsza stylizacja (jak dawno ich nie było!) będzie wzięta wprost z nowej mody. Chodzi mi tu o ubiór Hipsterów. Mimo, ze nie za bardzo lubię tej subkultury (znam kilku ludzi), to postanowiłam się ubrać w te ciuchy, ponieważ mogą was one zainspirować :).

Jeśli chodzi o makijaż, to zbytnio sie nie wysiliłam, bo usta zostawiłam takie jakie miałam, natomiast oczy przykryłam okularami (jakże hipsterskie- w stylu wayfafer). Na głowę włożyłam tania hippisowską opaskę za 2sd

Idziemy w dół. Mam na sobie zielona kurtkę, w poprzedniego Must Have i żółta apaszkę z Disou. Chciałam dodać trochę koloru, dlatego buty również sa w radosnej barwie- pomarańczowym. Reszta jest stonowana- nie chciałam wyglądać jak papuga. Mam tu na myśli podziurawione jeansy i fajna bluzkę z nadrukiem, która niedawno weszła do sklepów. Nie zapomnijcie o dodatkach! Są one ważnym wypełnieniem stroju. Nie należy jednak z nimi przesadzać.


'makijaż'


cała stylizacja


Cała stylizacja kosztuje równe 40 sd. To chyba nie jest dużo za ubrania i dodatki od stóp do głów? Niską cenę osiągnęłam przez wybór rzeczy z niemarkowych sklepów- takich jak Disou, Rio itd. 

ceny


Sama mam na sobie zielona kurtkę i podziurawione spodnie. Jednak reszta rzeczy sprawia, że nie wygladam jak Hipster :)

Pozdrawiam gorąco!




4 komentarze:

majka521 pisze...

wow! świetna stylizacja! mimo że jestem nowa w obserwatorach to blog mi się bardzo podoba! szkoda, że nas (obserwatorów) jest tak mało, na takim świetnym blogu!

majka521 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
majka521 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Chyba reszta stylizacji mi się bardziej podoba, chociaż ta i tak jest ładna :)

Prześlij komentarz