poniedziałek, 25 kwietnia 2011

4 komentarze 4/25/2011 02:46:00 AM

stylizacja- glamour

Posted by cropka - Filed under
Ostatnio coś mnie wzięło na czerń. Może to przez odwiedzanie wielu stardollowych profili, gdzie ta czerń własnie dominuje. Wszyscy chcą być eleganccy, a ja postanowiłam się dopasować. Mam więc nadzieje, że spodoba wam się dzisiejsza stylizacja, o której specjalnie zmieniłam fryzurkę, z mojej najpiękniejszej, aby pasowała do stylizacji.










*MAKIJAŻ*

Jak widzicie, nie dominuje tu tylko czarny. Dodałam trochę beżu, by makijaż pasował do stylizacji i fioletu, bo jest teraz taki glamour... Do tego standardowo róż na policzkach i czerwone, pobłyszczykowane usta. To fakt- makijaż jest ciężki i mocny, ale właśnie taki najlepiej pasuje do poważnych ciuchów, które mozecie zobaczyć poniżej.

makijaż




*UBRANIA*

Ubrania ładniej by wyglądały w ciemnym pokoju, na jasnym tle modelka wydaje się gruba. Jak już się pewnie domyśliliście, ubrania nie są całkiem czarne, bo wtedy by nie były 'glamour', dodałam więc beżową spódnicę. Musiałam też wstawić pasek, ponieważ inaczej byłoby widać brzuch i wyglądałoby to nieelegancko. Żeby przełamać nudny klimat stylizacji dodałam panterkowe rajstopy. Jednak najbardziej charakterystycznym elementem jest satynowa (jak mniemam) bluzka z PPQ, bardzo mi się ona podoba. 




Spisu rzeczy niestety nie podam, bo chyba zapomniałam ich zapisać, a stylizację robiłam wczoraj ;/
Rajstopy znajdziecie z Fallen Angel :)

Jak się wam podobają takie klimaty?
Komentujcie bloga!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie lubię tak malowanych polików. Ale jet okej ;D

majka521 pisze...

Łaadnie :D. te rajtki są git xdd

Eszka pisze...

Ten blog jest naprawdę świetny ;) Widzę, że jest też trochę o tematyce szafiarskiej, może zainteresowałoby Cię dołączenie do bazy wirtualnych szafiarek? Tam można przeczytać więcej na ten temat:) virtualneszafiarki.blogspot.com

Eszka pisze...

Wysłałam już maila dotyczącego partnerstwa ;)

Prześlij komentarz