czwartek, 21 kwietnia 2011

1 komentarze 4/21/2011 10:54:00 AM

Must Have- Spring 2011

Posted by cropka - Filed under
Tak! Cropka wróciła! I ma głowę pełna pomysłów :). Na początku chciałabym zacząć prowadzić nowy cykl- Must Have. Będę tu wklejała szczególnie godne uwagi rzeczy. No więc zaczynamy!

Jest wiosna, moja ulubiona pora roku. Czas wyrzucić nudne, szare swetry i sięgnąć po coś nowego, świeżego! Ja wybrałam ubrania w kolorach cytrusowych, które na pewno sprawdzą się w niejednej stylizacji.

Sweterek HB w paski znalazłam w Fudge. Mimo że kosztuje 14sd, to uważam, że warto go kupić, ze względu na jego oryginalność i niewymuszony luz. Można go np. połączyć z zieloną kurtką (?) z Disou za jedyne 6sd. Jest to jeden z moich ulubionych ubrań w Starplazie. Sama mam go na sobie :). Można do tego dodać HB torebkę z Folk i stylizacja prawie gotowa! W naszym Must Have nie zabrakło również miejsca dla żółtej narzuty z Disou. Jest to bardzo wyróżniająca się rzecz. Mało kto odważy sie ją założyć, a szkoda bo jest to genialny ciuch! I nie trzeba wiele dokupywać (ja nawet odradzam)- tylko buty i piękna, tania stylizacja gotowa! Elegancja i szaleństwo w jednym :)

Jeśli chodzi o rzeczy Hot Buys, to musicie sie spieszyć, bo wkrótce znikną!

PS: Niedługo pewnie zrobię nabór to drugiej redaktorki bloga. Nastawcie sie psychicznie! (:


1 komentarze:

majka521 pisze...

o.o nowa redaktorka? może ja się sprawdzę? fajnie by było ;D.
Kurtka świetna (szkoda, że jej wcześniej nie przyuwarzyłam xd) Te 2 hb już mam hehe ;).
Kurcze, chyba zaczynam się nastawiać na dziennikarstwo bloggerskie xd, ten blog mi się spodobał od razu! Muszę się tylko wczuć w klimat i chyba będę startować! ;D

Prześlij komentarz