piątek, 22 kwietnia 2011

2 komentarze 4/22/2011 02:32:00 AM

Mój bazaarek

Posted by cropka - Filed under , , , , , , ,
Wprawdzie to nie miejsce na takie reklamy, ale chcę pozyskać trochę pieniędzy między innymi na konkursy na blogu (jestem ss w końcu ;) ), wiec pozwolę sobie zareklamować mój bazaarek. Rzeczy w sprzedaży możecie obejrzeć na dole, albo na moim profilu. Dodam, że mam tam same HB, antidote i LE. Jedna rzecz inspired i Elizabeth and James. Niebieska sukienka E&J jest moja ulubioną, dlatego pozbywam się jej z bólem serca :(

Aranżacje sprzedawanych ubrań możecie zobaczyć na w moim wyświetlanym pokoju. Moim zdaniem ceny są dosyć przystępne. Warto inwestować w cenne ciuchy, ponieważ za niedługo pieniążki mogą się zwrócić z nawiązką :).


PS: Stworzyłam ankietę: 'Jakiej muzyki słuchasz?'- zachęcam do odpowiedzenia na nią! Można wybrać kilka odpowiedzi :) (ankieta znajduje sie w lewym pasku bloga na górze :) )


Poniżej ubrania z bazaarku (kliknij, aby powiększyć):




Komentujcie bloga, pozdrawiam!

2 komentarze:

KatyMelua pisze...

rzeczywiście aż żal pozbywać się takich fantastycznych ciuszków :C
gdybym była SuperStar, na pewno bym coś kupiła :>

majka521 pisze...

ooo w ankiecie zabrakło mi hip-hopu hehe zaznaczyłam inne ;> a ja nic nie kupie - też mam kryzysik z kaską hehe. Przy okazjii: zapraszam do siebie ;))

Prześlij komentarz