piątek, 22 kwietnia 2011

18 komentarze 4/22/2011 09:56:00 AM

Konkurs na druga redaktorkę bloga!

Posted by cropka - Filed under , , ,
Podoba Ci się mój blog i sama chciałabyś go prowadzić? Ten konkurs jest dla Ciebie. Blog staje się coraz popularniejszy, ja sama nie mam za wiele czasu, by o niego ciągle dbać. Jeżeli jesteś kreatywna, interesujesz się modą, masz swój własny, oryginalny styl, to masz duże szanse.

Zanim opiszę zasady konkursu, napisze jaka powinna być redaktorka i co powinna umieć. Jeśli nie spełniasz tych wymagań, to przykro mi, ale będzie ciężko :(. Jakie cechy i umiejętności się liczą:
- musisz mieć photoshopa (albo inny program do obróbki graficznej- paint i picassa się nie liczą!) i umieć się nim jako tako posługiwać
- musisz umieć ładnie pisać- ciekawie, bez błędów ortograficznych
- musisz mieć pomysł na swój 'dział', który będziesz prowadzić :)- musi mieć to związek z modą i stardollem
- kreatywność
- dbałość o szczegóły
- dobry gust
- musisz byc 'obyta' na stardoll
- musisz umieć prowadzić bloga :)


Jeśli masz te wszystkie wyżej wymienione cechy i się wciąż nie zniechęciłaś- czytaj dalej!

Zasady konkursu:
Konkurs będzie się składał z 5 etapów:
1. Zgłaszacie się, piszecie temat działu, który chcecie prowadzić, podajecie swój wiek
2. Zapraszacie znajomych na bloga- muszą się wpisać do obserwowanych (ta która zaprosi min. 10- przechodzi dalej)
3. Robicie własna stylizację z ciuchów obecnych w starplazie wraz z notką i wysyłacie mi na meila
4. Robicie notki o tym, o czym wcześniej napisałyście
5. Ogłoszenie wyników.

Po każdym z etapów odpadnie kilka osób, aż do wybrania tej najlepszej, która prócz redaktorstwa dostanie 50sd! Reszta finalistów dostanie po 10 sd :)


Zgłaszacie się do 24 kwietnia- wtedy ogłoszę pełną liczbę uczestników.


PS: Za komentowanie bloga również są stardollary! Najbardziej udzielające się osoby maja możliwość codziennie wygrania 5 sd. Kilka osób już zostało nagrodzonych, także warto :)

18 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się;))Mój nick na stardoll to sonia50n

majka521 pisze...

Zgłaszam się! Kurcze jak już wcześniej to napisałaś to wiedziałam, że to dla mnie xd Mam PhotoFiltre, z orografią dobrze, prowadziłam już blogi, reszta też pasuje xd. Oczywiście obiecuję, że będę się opiekowała blogiem i tworzyła nowe stylizacje ;). Mój dział? Hmmm... wiem, wiem! Będę dodawała zdjęcia z realnych rzeczy i tych stardollowych, i modelek oraz stylizacji na nie :) (myślałam także o pisaniu o modnych rzeczach w tym sezonie, ale ty już to robisz ;))
Ogólnie będę się bardzo starała, więc konkurencjo - strzeż się! xdd

majka521, (od połowy maja) 16 lat xd

MisterSzymon pisze...

Chciałbym się zgłosić ;3
Mój nick na Stardoll to: MisterSzymon. Jak zapewne się domyślasz jestem chłopakiem o imieniu podanym w nicku ;x Mam do dyspozycji programy graficzne takie jak: Gimp i PhotoFiltre, którymi oczywiście umiem się posługiwać. Mam 13 lat, niedługo 14 ;)) Na Stardoll jestem od jakiegoś czasu i uwielbiam na nim przebywać. Uważam, że mój styl jest nawet bardzo oryginalny, przynajmniej tak sądzą moi znajomi ;p Z ortografią nie mam najmniejszych problemów, czasem moze zapomnę gdzieś postawić przecinek, ale przed wysłaniem tekstu sprawdzam go jeszcze raz. Nie mam pojęcia jakiego formatu miałbym mieć dział na tym blogu, ale na pewno coś się wymyśli xD Mam spore doświadczenie w prowadzeniu bloga, ponieważ posiadam swojego, własnego bloga o adresie podanym w mojej prezentacji na Stardoll'u. (Nie podaję go tu, bo nie chcę się reklamować)
To tyle o mnie. Mam nadzieję, że moja oferta zostanie rozpatrzona.
Pozdrawiam - Szymon ;3

ala15a pisze...

chce się zgłoascić . ala15a :)

Kinga pisze...

Zgłaszam się ! moje konto na stardoll'u to :kinioszek_12

Jest tylko malutki problem, posiadam jedynie 1582 sp i pewnie będę zdyskwalifikowana na starcie, ale warto spróbować, więc zaczynam ;P

Na początku coś o sobie, jetem Kinga i mam 15 lat (w maju skończę). Program graficzny posiadam, PhotoScape, myślę ,że dość znamy, a przede wszystkim praktyczny i prosty w obsłudze ;) Z ortografią nie mam problemów, z pisownią oraz kreatywnością też nie, gdyż piszę teksty piosenek, motta, montuję filmy i szkicuję ;)
A gust ? Również nie powinien stanowić przeszkód, sama oceń ;> Co do dzału to mam pełno pomysłów, aż nie wiem który wybrać xD Jednym z nich to jest publikowanie wywiadów z dollkami/dollami, którzy osiągneli już sławę i rozgłos, a drugi o tanim, modnym i oczywiście nie tylko dal ss dziale z modą ;) Czyli wskazówki i porady dotyczące dobrego stylu ubierania się. Myślałam jeszcze o dziale podobnym,w którym będzie pokazywane krok po kroku make up w stylu gwiazd ;)No i to chyba na tyle, xoxo ;*

Kredka22.11 pisze...

Zgłaszam się :) Nick: Kredka22.11
Byłam StardollBloggerką na Stardoll. Nie jestem, bo nie pisałam przez dłuższy czas. Nie pisałam, bo nie wchodziłam na Stardoll. To się nie powtórzy, bo już nie mam powodów, aby przestać grać

nelly52 pisze...

Zgłaszam się;)

Mój nick na stardoll to nelly52

Interesuję się światem jestem bieżąco z nowościami w świecie mody itp.Jestem sobą i to mnie wyróżnia spośród znacznej większości jaką stanowi gatunek ludzki.Uwielbiam pisać to moja pasja od kiedy to już tylko nauczyłem się pisać i czytać.Jestem z natury z charakteru artystą,który nie zawsze wie czego tak naprawdę pożąda.Oryginalny,szalony,prawdziwy,szczery te określania w stosunku do mej osoby są trafne.Bardzo bym chciała być drugą redaktorką Twojego bloga jest bardzo ciekawy i inspirujący;)Pisałbym przed wszystkim o nowinkach w świcie stardolla i show-biznesu;)

Kredka22.11 pisze...

O dziale, jaki bym mogła mieć jeszcze, przyznam się szczerze, nie myślałam... Dopiero się dowiedziałam o tym konkursie! :) Zawsze jednak coś ciekawego mi się udaje wymyślić. Zwykle mam nawał myśli wieczorem, kiedy mam spać. xD Na razie muszę się skupić, aby przejść etapy, ale obiecuję, że coś ciekawego wymyślę i jak tylko tak się stanie, powiadomię. :)

EwelinkaMalwina ;3 pisze...

Zgłaszam się. Jestem EwelinkaMalwina.

Więc... nazywam się Aleksandra i mam 14 lat. Druga gimnazjum oczywiście. Z programów posiadam: PhotoFiltre studio, PhotoFiltre, Gimp, VSO. Photoshopa nie mam. Ależ czy do tak prostych rzeczy jak sklejanie i podpisywanie obrazów potrzebny jest photoshop? Błędów zazwyczaj nie robię. Podkreślam zazwyczaj, bo nie chcę powiedzieć tak, a zrobić inaczej. Starpunkty: 3643 na chwilę teraźniejszą. Nie rozumiem po co te starpunkty, ale dobrze. Twój blog, nie mój ;) Szczegóły, kreatywność, gust. Nie będę oceniać czy posiadam. Trzeba się samemu przekonać. Dział... stylizacje? Stardollowe oczywiście :) Stylizacje ze starplazy lub taka ubraniowa metamorfoza ;)
Dziękuję za możliwość zgłoszenia i pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra ;*

Anonimowy pisze...

chętnie zgłaszam się , to ja sandba2000 jak coś to wiesz... będziemy pisać o tym na czacie ;)

Nesska pisze...

A co tam! Raz się żyje!
No więc zacznę od moich mocnych stron. Stylistyka i ortografia nie stanowią problemu. Pisanie to moja pasja. Umiem się posługiwać Gimp'em i zamierzam wgłębić się w photoshopa. Bloga prowadzić umiem, chociaż dyskwalifikuje mnie liczba starpunktów. Szkoda. Lat mam 13, klasa VI.
W razie moich szans, chociażby minimalnych poinformuj mnie o nich, wtedy powiem ci, o pomyśle na dział. ; )
Pozdrawiam: DarkFemale

.bezimienna. pisze...

Zgłaszam się ..! ;*
Mam 15 latek i chciałabym prowadzić jakiś dział np. z metamorfozami ;*
Mam program PhotoScape ;) I w miarę umiem się nim obsługiwać. Bardzo interesuję się moda i jak w księdze gości u mnie napisałaś mam świetna wyczucie gustu. Mój nick na stardoll to bambus99 ;*

wszystko-omnie pisze...

hej mam na imie ada na staroll hanna-montana66 lubie mode
umiem:
robić
darmówki
spoilery
metamorfozy
konkursy
znam się na modzie

oceny-lolcia pisze...

Zgłaszam się.Na stardoll jestem długo umiem pisać bloga mogę zajmować się:
-robieniem metamorfoz
-mk
-darmówki
-konkursy
-oceny


Mam program graficzny pfs umiem z niego korzystać.Do reszty wymagań też pasuje.
Na stardoll jestem Lolcia...

Anonimowy pisze...

Hej! Mój nick na Stardoll to Alice_0-0. Mam 14 lat (I klasa Gim.)

Wszyscy mówią, że piszę ładnie, bez zbędnych błędów. Przed dodaniem tekstu na własnego bloga dokładnie sprawdzam go drugi raz.

Potrafię wyszukiwać darmówki. Jestem oryginalna. Mam swój własny styl i nikogo nie kopiuję. Moim ulubionym połączeniem są style elegancki i sportowy (np. marynarka, dżinsy i trampki :) ).
Starannie dobieram dodatki i dbam o każdy szczegół stylizacji. Obecnie mam coś około 1700 StarPunktów. Wiem, że to mało, ale dosyć długo nie odwiedzałam mojego konta ;c (To już się oczywiście zmieniło)

Do obróbki zdjęć mam program Gimp.2. Potrafię na nim robić nagłówki na blogi i spoilery. Mam bardzo dużo kasy, choć nie jestem SS. Myślę, że wystarczyłoby to na Mini Konkursy lub konkursy związane ze stylizacją, którymi miałabym ochotę się zając.

Moim dzialam byłby Second-Hand-Stardoll. Byłyby to licytacje niepotrzebnych już nikomu ubrań.

Drugim działem mogłybybyc wywiady ze sławnymi osobami ze Stardoll. Opowiedziały by one o tym jak wygądały ich początki na Stardoll i jak doszły aż tak daleko, że dziś są wyróżnione np. w StarDesing.
Myślę, że moja propozycja zostanie rozpatrzona ;3
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! Alice_0-0

Carlley pisze...

Zgłaszam się. Mam photoshopa. Umiem ładnie pisać i bez błędów, ponieważ mam mamę polonistkę ;)
Mam 15 lat. Dział byłby o tym kto w rzeczywistości zaprojektował ciuchy stardoll i jak ona wyglądają. Również mogła bym do tego dołączyć najciekawsze stylizacje. ;) Mój nick na stardoll to missJennifer_18 Umiem prowadzić bloga, bo kiedyś prowadziłam i był popularny ;) Mam nadzieje, że się przydam ;D

stardoll&maniacy pisze...

zaprosił mnie tu misterszymon

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.Mam na imię Ola.Mam 11 lat.Umiem ładnie i bezbłędnie pisać więc że tak powiem nadaję się do tego ale to nie koniec;)Jesli chodzi o dział to długo myślałam i postanowiłam wyszukiwac fajne rzeczy w necie albo no nie wiem gdzie...więc dział byłby o modzie oczywiście a dokładnie o fajnych modnych wyluzowanych ciuchach które nosza słynne znane gwiazdki;)Kiedyś prowadziłam blog i muszę się pochwalić że był popularny i lubiany ale jednak to przeszłośc;)Więc mam nadzieję że przydam się oczywiście pozytywnie i gorąco pozdrawiam;)
P.S.Mój nick na stardoll to Sonia50n;)

Prześlij komentarz