poniedziałek, 25 kwietnia 2011

31 komentarze 4/25/2011 02:19:00 AM

Konkurs na redaktora- ll etap

Posted by cropka - Filed under ,

W drugim etapie musicie zaprosić znajomych do obserwowania bloga. Każdy, który będzie miał minimum 10 zapisanych znajomych przechodzi dalej. Osoby te mają się wpisać do poniższej lub nowszej notki :).
Moim zdaniem zadanie nie jest trudnej, ponieważ 10 osób to na prawdę mało. No cóż, życzę powodzenia, macie czas do piątku, czyli 29 kwietnia :).
Liczę, że każdy wykona to zadanie- jesteście coraz bliżej nagrody!







Lista osób którzy się zakwalifikowali się do II etapu:

missJennifer_18
Alice_0-0
hanna-montana66
bambus99
DarkFemale
Sandba2000
EwelinkaMalwina
Kredka22.11
nelly52
kinioszek_12
MisterSzymon
majka521
sonia50n


Lista osób, którzy się nie zakwalifikowali:

ala15a
Lolcia


Powodzenia! :)

31 komentarze:

Alice pisze...

Mnie zaprosiła Kredka22.11

Maja xx pisze...

Zaprosił mnie MisterSzymon ^^

Kunia20005

' Wymarzonaa pisze...

A mnie zaprosiła EwelinkaMalwina.

Pationka

Unknown pisze...

Zaprosiła mnie missJennifer_18 ;)

pisze...

Mnie zaprosił MisterSzymon . : )
Majciak_x3

Gigetto333 pisze...

mnie ewelinkamalwina

Dominika ;) pisze...

Mnie zaprosiła Kredka22.11 :)

Anonimowy pisze...

mnie zaprosiła sonia50n;)Mój nick na stardoll to myszkafiona9;)

Anonimowy pisze...

Hmm...ciekawy blog zaprosiła mnie do niego Sonia50n mój nick to ladygaga000girl;)

xxxkamcioxxx pisze...

Zaprosiła mnie EwelinkaMalwina

Unknown pisze...

Zaprosiła mnie missJennifer_18

wrtwe - na stardoll pisze...

A mnie zaprosiła EwelinkaMalwina. Powodzenia!

pienkna95 pisze...

zaprosila mnie Kredka22.11 :)

reject pisze...

Mnie zaprosiła majka521. To znaczy: zaprosiłaś mnie ty, ale na twoją prośbę nie dodałam się xD A na jej tak :) Więc się liczy :P

Beatusiaa13 pisze...

zaprosiła mnie majka521 :)

Anonimowy pisze...

Hej ,jestem już obserwatorem , fajny blog , mnie zaprosiła kinioszek_12

sweet__natalus_ pisze...

mnie zaprosiła: kinioszek_12

sweet__natalus_ pisze...

mnie zaprosiła: kinioszek_12

Agatka112211 pisze...

Hej. Tu Agatka112211.
Skorzystałam z zaproszenia kinioszek_12
i dodałam się do obserwatorów.
Powodzenia Kinga! :*
Agatka112211

Anonimowy pisze...

Hej tu MadikaL.O.L . zaprosiła mnie nelly52:D
Życzę powodznie nelly!!
DASZ RADE:)

iSally pisze...

Zaprosiła mnie Kredka22.11...
Powodzenia Kredka.. :))

Anonimowy pisze...

Zaprosiła mnie Kredka22.11...
Powodzenia Kredka.. :))
Dasz sobie radę....... :))))

Dalilahome pisze...

Zaprosiła mnie EwelinkaMalwina.
Domi_88

Eszka pisze...

Mnie zaprosił nelly52 ;)

Varg . pisze...

Majka521 mnie zaprosiła! ;d

Wiepssz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wiepssz pisze...

Zostałam zaproszona przez Majka521 .

Unknown pisze...

Majka521 mnie zaprosiła :P

Sw33ta$na V!ct0ri@@..;3O Bosch ;*** pisze...

Mnie Majka521

Bey_11 pisze...

Zaprosiła mnie kinioszek_12 . !

Anonimowy pisze...

sonia50n mnie zaprosiła SONIA DASZ RADĘ.!!

Prześlij komentarz