wtorek, 26 kwietnia 2011

2 komentarze 4/26/2011 09:21:00 AM

Stylizacja- pudrowany róż

Posted by cropka - Filed under
Wypalam się. Coraz bardziej nudzi mi się ten blog i pewnie niedługo przestane już pisać przekazując pałeczkę przyszłemu redaktorowi. Może to przez brak ciuchów w starplazie, ale chyba jednak przez moja naturę- popodniecam się czymś kilka dni/tygodni i zaczyna mi się to nudzić... ehh... chciałabym się zmienić. W każdym razie dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w romantycznym nastroju, dominować będzie czerń, ale główna rolę pełnić będzie pudrowany róż- bardzo modny w tym sezonie.
Nie zapominajcie o wypełnianiu ankiety!





*MAKIJAŻ*

Pamiętajcie, że dużo kosmetyków, które wyszły już ze sklepu wciąż znajdziecie w wyszukiwarce- ja tak zrobiłam w tym przypadku. Makijaż nie jest skomplikowany, jest dużo lżejszy od poprzednich. Na ustach nałożyłam tylko błyszczyk. Zachowałam swój naturalny kolor ust. Dodałam czarna opaskę.





*UBRANIA*

Większość rzeczy jest z Bonjour Bizou (tak! w końcu się nauczyłam pisać poprawna nazwę :D) . Jedynie chustkę i kokardki na butach wzięłam z Fallen Angel. Dodatki grają istotna role w tej stylizacji, tak wiec nie zapomnij o nich! Chciałam dodać jakieś fajne nakrycie głowy, niestety niczego sensownego nie znalazłam.





*CENY*


2 komentarze:

niecierpliwa pisze...

na razie nie poszukuje partnerów bloga, ale o ile zajdzie taka potrzeba z pewnością.. odezwę się! (;

majka521 pisze...

Bonjour Bisou! tak! haha. Fajna stylizacja i świetne buty ^^

Prześlij komentarz