piątek, 22 kwietnia 2011

3 komentarze 4/22/2011 03:55:00 AM

Stylizacja- wiosenno-elegancka

Posted by cropka - Filed under ,
Chciałam jakoś zaaranżować kwiecista sukienkę HB. Zależało mi na uzyskaniu wiosennej świeżości, niestety wyszło trochę chłodno. Może to dlatego, że koniecznie chciałam dobrać płaszcz i zdecydowałam sie na biały... już sama nie wiem.

W każdym razie sukienka ta idealnie pasuje do drobnej blondynki, którą z siebie zrobiłam :). Mam nadzieję, że mimo wszystko spodoba się wam moja propozycja.






*Makijaż*

Zacznijmy od makijażu. Pobawiłam się tu trochę kolorami. Najpierw Nałożyłam na całe oko jasnozielony cień (jedna warstwę), potem tuż po linia brwi jedną warstwę pomarańczowego. Potem kilka warstw czarnego w zewnętrznej części oka i białego w wewnętrznej (rozszerza to optycznie oczy). W środku niebieski, odrobina żółtego. Oczywiście wy tuszowałam rzęsy i delikatnie pociągnęłam eyelineyrem obwódkę oka (unikając wewnętrznej części). Różowy refleks widoczny w zew. części to zasługa czerwonego pudru. Resztę policzka pociągnęłam bardziej jasnym- lekko pomarańczowym. Musnęłam błyszczykiem usta. Dodałam kolczyki i perłową opaskę.







*Ubrania*

Tutaj nic trudnego- główną częścią jest zielona sukienka częściowo przykryta białym płaszczem z Dizou, co daje elegancki efekt. Dodałam dziewczęce, delikatne getry (również z Dizou) i czarne szpilki.


Tak kształtują się ceny (poniżej). Same ciuchy kosztują 39sd, z biżuteria wychodzi trochę drożej, ze względu na drogie kolczyki (10sd). Kosmetyków nie wliczałam. 




PS: Przypominam o ankiecie nt. muzyki! Znajdziesz ja w lewym pasku na górze :)

Pozdrawiam!

3 komentarze:

BubblyJulenika pisze...

Ślicznie!!<3

xxxmaniusiaxxx pisze...

Wow ! Suuuper ! Medoll wygląda przepięknie ;D

majka521 pisze...

Jej. Ale ładnie wyszło ;)) Fajny ten płaszcyk ;d

Prześlij komentarz