niedziela, 29 maja 2011

3 komentarze 5/29/2011 12:44:00 AM

Stylizacja- black&red

Posted by cropka - Filed under
Na dzień dobry zrobiłam wam stylizację. Dużo rzeczy możecie znaleźć na wyprzedaży- opłaca sie je kupić, są tanie i stylowe, niedługo okażą się rarytasem w sb :).

Dzisiaj będzie bardziej elegancko,trochę awangardowo, na pewno nie nudno.

Zaczynamy!










MAKIJAŻ


Jak sami możecie zauważyć- zbytnio się nie wysiliłam. Użyłam głównie czarnych kosmetyków, z małą tylko nutką czerwonego cieniu. Usta pomalowałam beżową kredką, brwi przyciemniłam.




UBRANIA




Dużo się dzieje, mimo że dominują tylko dwa kolory- czerń i czerwień. Marynarkę z wyprzedaży połączyłam z dwoma paskami, również przecenionymi. Dodałam czarne rurki i ciekawe buty, do tego aktówkę- warto kupić (jest nie tylko dla ss). Bransoletka i oryginalna opaska dopełniają stylizację.





Podoba się wam? Komentujcie notki!!! :)

3 komentarze:

Alessa pisze...

Ta stylizacja jest po prostu śliczna :P ;*

Anonimowy pisze...

Ochydna. Rarytasem ? Och daj spokój ;]

cropka pisze...

Szkoda że nie podałaś/eś swojego nicku ze stardoll- przynajmniej byłoby wiadomo, kto jest takim dysortografem :)

Prześlij komentarz