sobota, 28 maja 2011

0 komentarze 5/28/2011 04:50:00 AM

stylizacja- mint

Posted by cropka - Filed under
Dawno nie pisałam. To przez nadmiar zajęć..koniec roku, poprawianie ocen, coś strasznego. Powinnam teraz kuć do geografii, ale jestem juz tak wykończona psychicznie, że po prostu nie mam siły. Nie pisałam tez przez brak weny- wprawdzie robiłam stylizacje, nawet je zapisywałam, ale nie były one na tyle dobre, aby je tu wstawić. Jednak wzięłam się za siebie, i stworzyłam coś takiego.

Bardzo mi się spodobała nowa sukienka HB- jest po prostu genialna! Szczególnie jej dół- pasuje do wielu stylizacji. Gdybym była ss kupiłabym ja bez zastanowienia.

No to GO!





STYLIZACJA 1




Nie zrobiłam żadnego specjalnego makijażu, ponieważ oczy mam i tak zasłonięte okularami, wiec to nie miałoby sensu. Pomalowałam tylko usta miętową kredką, aby pasowała do spódnicy. Coraz bardziej podobają mi się te kredki!




Ponieważ biel zdecydowanie jest kolorem tego sezonu, to dominuje również w mojej stylizacji. Dla orzeźwienia dodałam żółć i pistację, aby nie było nudno. Aby zakryć górę sukienki, nałożyłam białą bluzkę bez rękawów (RIO- 3sd, wyprzedaż), a na to ażurową narzutkę z kokardkami (9sd- dost. w wyszukiwarce).  Pasek ( Dizou- 40sm) jest połączeniem obu części stroju. Białe zakolanówki (Sunnu Bunny Kloz- 6sd), dodają całej stylizacji lekkości i dziewczęcości. Dodałam torbe (RIO, 50sm), buty (Dizou- 5sd) i okulary (Riviera), które są dosyć charakterystyczne.




STYLIZACJA 2


Druga stylizacja będzie bardzo podobna do pierwszej. Zamiast żółci dodałam pomarańczowy.
Jeśli chodzi o makijaż- zastąpiłam pistacjową kredkę jasnopomarańczową szminką. Makijażu oczu znów nie robiłam, bo mi się nie chciało ;).



Prawie nic się nie zmieniło, gdyż jak wcześniej mówiłam, baza zostaje ta sama. Zmieniłam żółte muchy na lennonki (30sm- warto je kupic!), dodałam lekko pomarańczowe rajstopy (Pretty in Love- 40sm), a na poprzednie buty, nałożyłam inne, również w pomarańczowym kolorze (Pretty In Love- 69sm).

Warto zwrócić uwagę na niecodzienny układ pasków

Całkiem pod spodem- PPQ 12 sd
Pomiędzy- Evil Panda 10sm (warto kupic!)
Kokarda- Pretty in Love 20sm





Która stylizacja bardziej wam sie podoba?



Buziaki!

0 komentarze:

Prześlij komentarz