wtorek, 25 sierpnia 2009

5 komentarze 8/25/2009 05:31:00 AM

1. Stylizacja- Black

Posted by cropka - Filed under
Od dziś będę robiła stylizacje. W miarę możliwości, każda będzie nawiązywać do innego koloru ;)
No to wio.

1. CiuszkiJak widać po tytule i po ciuszkach czerń rządzi. Ale nie jest to do końca taka stylowa czerń. To jest czerń w stylu wiedźmy ;). Całkiem pod spodem: czarna bluzka z KOHL's (mudd) o raz rajstopki. Potem nakładamy: strój kąpielowy oraz buty z przeplatanym wiązaniem. Następnie: czarna spódniczka DKNY, oraz buty bez wiązania. Na końcu dodajemy bransoletkę z ELLE Wstążkę oraz pasek. Nie ukrywam, ze jest to stylizacja dla odważnych. Fajnym pomysłem jest połączenie dwóch par butów :).

2. Meka-Up


Jak widać makijaż jest bardziej 'żywy' od ciuszków. Jest jednakże na tyle mocny, że dodaje 'demonicznego' charakteru stylizacji. Szczegółem tutaj, śa delikatne sztuczne rzęsy, które odrobinkę zmieniają kształt oka, nachodząc na jego zewnetrzną stronę. Przyciemniłam brwi. Dodałam kolczyki, które pasują do branzoletki.

3. Ceny ;)Tutaj macie pełen spis rzeczy, potrzebnych do tej stylizacji. Całość kosztuje 'tylko' 74sd ;)

Buziaki ;*


Ps: Przypominam o zapisywaniu się do obserwujących! Gdy ta liczba przekroczy 50, to będzie obiecywany konkurs! ;)

5 komentarze:

natexx96 pisze...

świetna stylizacja . ;3

VShila pisze...

Troche drogo.

ObsesiiOn__ pisze...

tez bym chciała taką stylizacje. :)
moj nick na stardoll to ObsesiiOn__
pozdro. ;*

Stardollowo-ocenowo pisze...

Dodaję do obserwowanych i licze na to samo :PP

Anonimowy pisze...

dodaje sie ;)

jestem Panana25

Prześlij komentarz