poniedziałek, 3 sierpnia 2009

0 komentarze 8/03/2009 01:29:00 AM

5. metamorfoza- pinklola11

Posted by cropka - Filed under

A oto wspomniana wcześniej metamorfoza ;*
Pinklola11 sama sie zgłosiła

Twoje błędy:
-Konturówka na całej możliwej powierzchni
-Wybrałaś dziwne usta (ale to kwestia gustu ;))

Szkoda, że nie użyłaś cieni :(


Make up krok po kroku:
1. Oczywiście zmyłam makijaż ;)
2. Wytuszowałam rzęsy czarną pogrubiająca maskarą (bo niestety tylko ta wchdzoi na wybrane przez ciebie oczy)
3. Delikatnie nałożyłam kilka warstw fioletowego cienia tuż przy górnej powiece.
4. Przy zewnętrznym koniuszku oka nałożyłam czarny cień
5. Użyłam eyelinear'a na dolnej powiece.
6. Narysowałam konturówką kreskę na górnej powiece, największą możliwą powierznię wypełniłam przy zewnętrznym koniuszku oka.
7. Zmieniłam fryzurę i biżuterie

KONIEC :)


PS: Od teraz kazdy kto chce metamorfozę, niech zapisze się do obserwowanych!

0 komentarze:

Prześlij komentarz