wtorek, 4 sierpnia 2009

5 komentarze 8/04/2009 02:27:00 AM

14. Metamorfoza- Natexx94

Posted by cropka - Filed under
Tym razem makijaż troche nijaki, ale ma swój urok ^. Nie spodobał mi się dośc niedbały makijaż w Twojej wersji. Na dolnej zewnętrznej powiece namalowałam niewielką kreskę zieloną konturówką, by podkreślić Twoje zielone oczęta ^^. Reszta makijażu jest różowa i słit, co podkreślają różowe kolczyki.

Chcesz metamorfozę opublikowaną na blogu? Zapisz się do obserwujących i napisz komentarz z prośbą pod najnowszą notką!

5 komentarze:

Agnefis pisze...

Ja kce metamorfoze!

OrangeHair pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
natexx96 pisze...

świetna . weź podaj gg , ja Ci dam hasło i zrobisz mi taki mejkap . ;>

Unknown pisze...

Zrobiłabyś mi metamorfoze? ^.^

OrangeHair pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz