czwartek, 6 sierpnia 2009

2 komentarze 8/06/2009 12:21:00 AM

16. Metamorfoza- elevennastygirl

Posted by cropka - Filed under
A twój makijaż mi siem podobał ^^. Prócz tych czarnych brwi. Ale to jest kwestia gustu. Spodobał mi się pomysł na kolczyki. W mojej wersji nie ma zbyt wielu dodatków, sama wiesz z jakich przyczyn ;)
Moja wersja jest letnia i zwariowana. W zewnętrznych kącikach oka pomieszałam różową kredkę z fioletowym cieniem. Przechodzi to ładnie w brzoskwiniową kredkę. W wewnętrznym kąciku oka jest różowy tusz, tak samo jak tuz nad brwią. A pod brwią od zewnętrznej strony narysowałam beżowo-różową kredką kropki, dzięki czemu makijaż ładnie przechodzi :). Całość makijażu podkreśla Twoje zielone oczy. Sądzę, że widać czarną kredkę na górnej powiece i odrobinkę eyelinear'a na dolnej powiece. Wytuszowane rzęsy to podstawa ;). Prócz tego delikatnie przypudrowałam dollkę. I to cały sekret makijażu! Nic prostszego ;)

2 komentarze:

Angela (Angelika9854) pisze...

fajna ;d

Marcela. pisze...

można się zgłaszać? jak tak to zgłaszam. ^^

Prześlij komentarz