niedziela, 30 sierpnia 2009

0 komentarze 8/30/2009 09:25:00 AM

2. Stylizacja- czerń&pomarańcz

Posted by cropka - Filed under
1. CiuszkiPod spód dajemy bluzeczkę z kohls i rajstopy. Na to buciki, strój kąpielowy. Potem sukienka, na to pasek. Niestety innych rajstop nie znalazłam :(.


2. Make-Up
Przyznam, że jest trochę niestaranny. Zwróćcie uwagę na zielony cień pod brwią oraz odrobinkę czerwonego pudru, którego z zasady unikam. Dodałam też niewiele niebieskiej kredki tuż nad górną powieką. Trzeba uważać, żeby kredka nie była aż tak widoczna. Ja musiałam kilka razy cofać. Szczęście, że stardoll zrobił taką funkcję ;). Narysowałam też niewielką kreskę zieloną konturówką na dolnej powiece od zewnętrznej strony oka. Przyciemniłam brwi.


3. Ceny

Nie są wygórowane ;). 'Jedyne' 118sd, ale sądzę, że kilka z tych rzeczy macie. Szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki.


Ps: przypominam o konkursie i dodawaniu się do obserwujących!

0 komentarze:

Prześlij komentarz