poniedziałek, 3 sierpnia 2009

3 komentarze 8/03/2009 02:17:00 AM

6. Metamorfoza- Eiskaa

Posted by cropka - Filed under
Tym razem, nie będę sie rozpisywać jak zrobiłam ten makijaż, bo jeśli czytaliście wcześniejsze notki to wiecie jak taki make-up zrobić ;). W mojej wersji Eiskaa ma bardziej uwodzicielski wzrok, wydaje sie jakby lekko mrużyła oczy. użyłam prawie wszystkich cieni, obu kredek, i kilku konturówek by uzyskać ten efekt ;0> Podkreśliłam też brwi. Nie zmieniałam fryzury bo ta mi sie podoba ;).

Chcesz metamorfozę? Dodaj sie do obserwujących i napisz komentarz z prośbą o mentamorfozę!

3 komentarze:

wybaczalna pisze...

zgłaszam się

mmchmm

ObsesiiOn__ pisze...

Też bym chciała metamorfoze. ;)
Moj nick to ObsesiiOn__
Tylko ze ja nie mam zbyt dużo kosmetyków. ;/
Wiec mogla bys mnie umalowaś w StarPlazie. ;)

OrangeHair pisze...

Wedlug mnie to najladniejsza metamorfoza wykonana przez Ciebie. Strasznie podoba mi sie ta spokojna kolorystyka. Ciesze sie ze trafilam na Twojego bloga bo jest interesujacy ;) Bede czesto odwiedzac i czekam na wiecej metamorfoz. Piekny wyglad bloga.

Prześlij komentarz