środa, 26 sierpnia 2009

2 komentarze 8/26/2009 06:21:00 AM

catwalk

Posted by cropka - Filed under
Dziś, chciałam znaleźć siebie lub kogoś znajomego w świecie catwalku. Oczywiście mi sie nie udało ;). Za to dostrzegłam jak trudna jest praca agnefis, która musi znaleźć 3 ładne kreacje w catwalku. Chodzi o to, że strasznie trudno jest się na nie natknąć. Po żmudnych poszukiwaniach znalazłam swoje faworytki:Co do numeru 1 mam wątpliości. Ten strój skraca jej nogi, za to jest on dość pomysłowy. Spodobało mi się poączenie dwóch par rajstop.

Numer 2 jest gwiazdą catwalku (siss.v wygrała konkurs, lecz w innej kreacji) jednakże ta propozyzja podoba mi się bardziej niż ta 'wygrana'. Po za tym lubię stare DKNY :).

3 numer jest zdecydowanie moim number one. Lubię takie zdecydowane kolory w siekawym połączeniu. Ta dziewczyna umie łączyć ze soba zwykłe ciuchy. W dodatku makijaż oraz niebieska sukienka wydobywa jej niebieskie oczy. Pewnie wiele osób przyczepi się do rajstop, jedakże ja daje jej za to plus ;).


No dooobra, ocenianie catwalku pozostawiam agnefis. Ja chcialam tylko poszukac fajnych inspiracji :)

Buziaczki ;*

2 komentarze:

natexx96 pisze...

faaajne . ;>

Annie pisze...

fajne, fajne ;)

Prześlij komentarz