poniedziałek, 31 sierpnia 2009

0 komentarze 8/31/2009 06:10:00 AM

Twój Osobisty Stylista ;)

Posted by cropka - Filed under
Mogę zostać czyimś stylistą. Będę robiła osobie makijaż, zmieniała rysy twarzy, jeśli nie będa mi odpowiadały (nie będą to drastyczne zmiany ;)) oraz będę ubierała dollkę. Nic za darmo. Za taką stylizację będę brała 5sd. Chciałabym mieć rezerwe kasy na koncie stylizowanej dollki 5-10sd. Chodzi o to, żeby dokupić jakiś kosmetyk czy ciuszek. Jednakze można ze mna wcześniej ustalić, żebym nie naruszała kasy ;). Jeśli dollka nie jest ss i nigdy nia nie była (patrz-> nie posiada kosmetyków, ani za dużo ciuchów) to stylizacja będzie kosztowała tylko 3sd.

Każdą stylizację będę umieszczała na blogu.

Co do naruszenia kasy na koncie osoby i podania hasła prosze do mnie pisac w zaproszeniu do friend ;)

Ps: Mozecie mi zaufać, nie potrzebuję waszych kont, ani waszej kasy. Mam swoje konta (cropke i cherrynatt) gdzie mam dość swojej kasy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz