piątek, 28 sierpnia 2009

11 komentarze 8/28/2009 05:54:00 AM

KONKURS!

Posted by cropka - Filed under
Kliknij na obrazek by powiększyć. Sądzę, że zasady są dla was jasne. I, że nie muszę pisać o podawaniu nicka ze stardoll w meilach ;). Temat meila: Na Konkurs (TUTAJ WASZ NICK)

Nie podawajcie cen i produktów, tak jak ja to robię.

Jeśli wygra ss- wystawia rzecz na bazarku a ja kupuje 15sd+1prowizji
Jeśli wygra niess- kupuję jej wybrane meble do apartamentu (prezenty)

Macie jakieś pytania? Bedę tą notkę edytować ;)

Dlaczego powyżej 300sp?
Ponieważ nie chcę by w konkursie brały udział lewe konta, założone specjalnie w tym celu.


ZGŁASZAJCIE SIE POD TA NOTKA!

11 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się . ! mój nick to Dotka1995

Karolina pisze...

Zgłaszam się ;]]

Karolina pisze...

Jakby co mój nick na stardoll to Karollqa ;D

Marcela. pisze...

Zgłaszam się :)

Anonimowy pisze...

zgłaszam się ;)

Nadyjos pisze...

zgłaszaam sie

aniusia1896 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
aniusia1896 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
aniusia1896 pisze...

Zgłasam się aniusia1896 ale nie mogę dodać się do obserwujących bo mi się załadować nie chce ale często odwiedzam tego bloga i na pewno nie przestane...

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
azo_ona

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!
czipsik
;D
a przy okazji, nie wiem za bardzo jak dodać się do obserwujących... pomocy!

Prześlij komentarz